Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/21470
Назва: До питання вивчення народно-сценічного танцю у процесі підготовки педагога-хореографа
Автори: Козачук, Олег Дмитрович
Косаковська, Леся Петрівна
Приналежність: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Бібліографічний опис: Козачук О., Косаковська Л. До питання вивчення народно-сценічного танцю у процесі підготовки педагога-хореографа. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. № 4 (118). Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка. 2022. С. 12-19.
Журнал/збірник: Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології
Випуск/№ : 4 (118)
Дата публікації: 1-гру-2022
Дата внесення: 2-гру-2022
Ідентифікатор ORCID: https://orcid.org/0000-0002-5090-701X
https://orcid.org/0000-0001-7138-2008
УДК: 793.3:378] - 051
Теми: виражальні засоби
музика
народно-сценічний танець
підготовка
педагог-хореограф
танець
танцювальне мистецтво
Діапазон сторінок: 12-19
Короткий огляд (реферат): Метою статті є розкриття деяких аспектів вивчення народно-сценічного танцю у процесі підготовки педагога-хореографа через характеристику його виражальних засобів. Відповідно до мети у процесі дослідження було використано такі методи: аналіз, інтерпретаційно-аналітичний метод, синтез, узагальнення й систематизація. Акцентовано на помітному зростанні наукового інтересу й ґрунтовному осмисленні народного танцювального мистецтва у різних площинах: практично-професійній, мистецтвознавчо-теоретичній, історичній. Внесено деякі уточнення щодо трактування феномену «народно-сценічний танець», починаючи з ключового поняття «танець». З’ясовано, що зміст народно-сценічного танцю передається за допомогою вдосконалених виражальних засобів, а саме: пантоміми, жестів, хореографічної лексики, хореографічного малюнка, хореографічного образу та музики. Узагальнено, що народно-сценічний танець є фундаментом для оволодіння всіма іншими танцювальними напрямками. Навчання народно-сценічного танцю передбачає опанування танцювальною технікою як основою для втілення хореографічного образу, що органічно поєднується з музикою – важливим компонентом у хореографічному вихованні майбутнього педагога-хореографа.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/21470
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FKiM)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
kozachuk_kosakovska.pdf861,33 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.