Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/21460
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorПанасюк, Світлана Леонідівна-
dc.contributor.authorЛагодюк, Валерія-
dc.date.accessioned2022-12-02T10:21:26Z-
dc.date.available2022-12-02T10:21:26Z-
dc.date.issued2021-11-12-
dc.identifier.citationЛагодюк В. Роль словесної образності у формуванні музичного мислення. Актуальні проблеми розвитку культури, мистецтва та освіти: матеріали наукових читань. (Луцьк, 12 листопада 2021 р.).Луцьк: ВНУ імені Лесі Українки, 2021. С 78-80uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/21460-
dc.description.abstractПоняття «музичне мислення» широко застосовується в сучасній музичній педагогіці. За допомогою цього терміна фахівці вказують на зв’язок музичних переживань з іншими музичними процесами, які мають місце у кожний певний момент музичної творчості: створення музичних творів, їх виконання та сприйняття.uk_UK
dc.format.extent78-80-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВНУ імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectмузичне мисленняuk_UK
dc.subjectсловесна образністьuk_UK
dc.titleРоль словесної образності у формуванні музичного мисленняuk_UK
dc.typeConference Abstractuk_UK
dc.citation.conferenceАктуальні проблеми розвитку культури, мистецтва та освіти-
dc.coverage.countryUAuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи студентів та аспірантів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Slovesna obraznist.rtf70,06 kBRTFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.