Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/21441
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГонтар, Олег Савович-
dc.date.accessioned2022-11-28T14:37:10Z-
dc.date.available2022-11-28T14:37:10Z-
dc.date.issued2020-
dc.date.submitted2020-
dc.identifier.citationГонтар О. С. Аранжування як фахове вміння музиканта-педагога . Актуальні проблеми розвитку українського мистецтва: культорологічний, мистецтвознавчий, педагогічний аспекти: матеріали IV Всеукраїнської науково-практичної конференції (Луцьк, 29 травня 2020 року ) . Луцьк, 2020. Вип. 1. С. 16-18uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/21441-
dc.description.abstractВолодіння навичками аранжування стає засобом підвищення рівня знань у рамках спеціальності студента і формування його професійної спрямованості. Під аранжуванням ми розуміємо створення музичного твору на основі мелодії і акордів, що включає в себе організацію музичної фактури, форми, інструментування, підголосків, переходів, вступу і коди, виконання і запис партій на різних музичних інструментах, оволодіння музичними ком'ютерними програмами.uk_UK
dc.format.extent16-18-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectаранжуванняuk_UK
dc.subjectфахові вміння музикантаuk_UK
dc.subjectмузикант-педагогuk_UK
dc.titleАранжування як фахове вміння музиканта-педагогаuk_UK
dc.typeConference Abstractuk_UK
dc.citation.conferenceАктуальні проблеми розвитку українського мистецтва: культурологічний, мистецтвознавчий, педагогічний аспекти-
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.subject.udc78.088.071:37.011.3-051uk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FKiM)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
hontar.pdf320,6 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.