Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/21122
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗарицька, Анна Андріївна-
dc.contributor.authorМрочко, Віктор Миколайович-
dc.date.accessioned2022-11-11T11:57:17Z-
dc.date.available2022-11-11T11:57:17Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationЗарицька А. А., Мрочко В. М. Історичні засади становлення української вокальної школи. Творчі постаті українських вокалістів: невідоме про відомих: матеріали методичного семінару циклової комісії викладачів постановки голосу Луцького педагогічного коледжу. Луцьк : Надстир’я, 2019. С. 3-5.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/21122-
dc.description.abstractЗавдання педагога з навчальної дисципліни "Постановка голосу" у процесі підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва, полягає у розвитку музично-виконавських здібностей студентів, формуванню професійної майстерності, художньо-образного змісту й артистизму. Роль вокального педагога, як безпосереднього керівника творчим розвитком студента, визначається необхідністю допомогти в опануванні технікою співу та музичним матеріалом.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherНадстир'яuk_UK
dc.subjectукраїнська вокальна школаuk_UK
dc.subjectісторичні засадиuk_UK
dc.subjectзавдання педагогаuk_UK
dc.subjectпостановка голосуuk_UK
dc.titleІсторичні засади становлення української вокальної школиuk_UK
dc.typeConference Abstractuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.coverage.placenameЛуцький педагогічний коледжuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FKiM)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2019_postati.pdf2,55 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.