Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2100
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЦюпак, Т.-
dc.contributor.authorВасильків, М.-
dc.contributor.authorКарабанович, П.-
dc.contributor.authorПопель, С.-
dc.contributor.authorФайчак, Р.-
dc.contributor.authorTsiupak, T.-
dc.contributor.authorPopel, S.-
dc.contributor.authorFaichak, R.-
dc.contributor.authorVasilkiv, M.-
dc.date.accessioned2013-10-31T18:47:52Z-
dc.date.available2013-10-31T18:47:52Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationПсихосоматичні адаптивні реакції організму ліцеїстів різного соматотипу при екзаменаційному стресі / Т. Цюпак [та ін.] // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. – Луцьк, 2012. – № 2(18). – С. 199-204. – Бібліогр.: 9 назв.uk_UK
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2100-
dc.description.abstractПитання про вплив соматотипу на адаптивні реакції організму в умовах екзаменаційного стресу в ліцеїстів залишається актуальною проблемою сьогодення. Завдання роботи – оцінити психосоматичного стан ліцеїстів різного соматотипу під час екзаменаційної сесії. Проведено порівняльний аналіз психосоматичного та імунобіологічного стану ліцеїстів залежно від їх соматотипу. Показано, що під час екзаменів створюються передумови для потенційного негативного впливу на психосоматичний стан, що обумовлює низький рівень регуляції серцево-судинної системи, самопочуття–активності–настрою, недостатній рівень оперативної пам’яті, збільшення рівня неуважності, гіперактивності й імпульсивності. У ліцеїстів різного соматотипу при однотипній стресогенній ситуації спостерігаються виразні відмінності в їх стійкості й адаптації до екзаменаційного стресу. Стрес реакція організму ліцеїстів м’язового соматотипу на екзаменаційний стрес менш вира-жена, ніж у ліцеїстів торакального та дигестивного соматотипів, тоді як у ліцеїстів астенічного соматотипу вона виявляється найбільше, що варто враховувати під час аналізу психофізіологічних механізмів адаптації при екзаменаційному стресі. The questions of influence of somatic type on adaptive reactions of lyceum students’ organisms under the influence of examination stress remains the top issue now. The task of this work is to estimate psychosomatic state of lyceum students of different somatic types during their examination session. The analysis of psychosomatic state and immune-biological state of lyceum students are compared depending on their somatic type. It is shown that in the period of examinations conditions for potential negative influence on psychosomatic state take place, the reason of this is low level of regulation of cardio-vascular system, the way one feels – activeness – mood, lack of operative memory, increase of level of inattentiveness, hyperactivity and impulsiveness. Lyceum students of any somatic type in the same type of stress situation have well noticed differences in their steadiness and adaptation to examinations stress. Stress reactions of organism of lyceum students of muscle-somatic type on examination stress is less expressed than of lyceum students of thoracic- and digestive-somatic type while students of asthenic type have the most intense expression of it and this should be minded when psycho-physiological mechanisms of adaptation under the influence of examination stress are analyzed.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет ім. Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectпсихоемоційний станuk_UK
dc.subjectсерцево-судинна системаuk_UK
dc.subjectвегетативна нервова системаuk_UK
dc.subjectсоматотипuk_UK
dc.subjectліцеїстиіuk_UK
dc.subjectpsycho-emotional stateuk_UK
dc.subjectcardio-vascular systemuk_UK
dc.subjectvegetative nervous systemuk_UK
dc.subjectsomatic typeuk_UK
dc.subjectlyceum studentsuk_UK
dc.titleПсихосоматичні адаптивні реакції організму ліцеїстів різного соматотипу при екзаменаційному стресіuk_UK
dc.title.alternativePsychosomatic Adaptive Reactions of Lyceum Student ' Organisms of Different Somatic Types on Examination Stressuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.identifier.udcУДК 612.176:572.5-057.874-
Розташовується у зібраннях:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2012, № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
anot49.pdf376,29 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.