Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20957
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоструба, Наталія Сергіївна-
dc.date.accessioned2022-10-31T13:05:41Z-
dc.date.available2022-10-31T13:05:41Z-
dc.date.issued2022-09-
dc.identifier.citationКоструба Н. С. (2022). Експериментальне вивчення часової перспективи як чинника медіарелігійності особистості. Габітус. № 39. C. 155-159. DOI : https://doi.org/10.32843/2663-5208.2022.39.28uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20957-
dc.description.abstractУ статті розглянуто вплив часової перспективи на схильність до медіарелігійності особистості. Здійснено теоретичний огляд досліджень взаємозв’язку релігійності та позитивним сприйняттям минулого та майбутнього. Проведено експериметальне дослідження із залученням 685 учасників середній вік 22,7 років з 16 областей України шляхом онлайн-опитування. Використано методики Опитувальник часової перспективи Ф. Зімбардо (україномовна адаптація О. Сеник) та Методику дослідження медіарелігійності особистості (Н. Коструби). Отримані результати опрацьовані з використанням описової статистики, кореляційного аналізу Пірсона, регресійного аналізу та знаходження відмінностей з вирахуванням коефіцієнта Крускала-Уоллеса. Оцінка часової перспективи досліджуваних засвідчила взаємозв’язки схильності до релігійних практик у медіа та орієнтаціями на майбутнє та позитивне минуле. Особистості, які живуть постановкою та досягненням цілей та плануванням свого майбутнього часто мають внутрішню релігійну орієнтацію, опираючись на близькість до Бога як основний мотив долучення до такої спільноти, є активними користувачами релігійного контенту, а також раціонально підходять до оцінки власної релігійної позиції та практики. Регресійний аналіз підтвердив, що орієнтації на майбутнє та позитивне минуле є значущими предикторами медіарелігійності особистості. Виявлені відмінності статистично підтвердили попередньо сформульовану нами гіпотезу, згідно з якою шкали орієнтації на майбутнє та оцінка минулого як позитивного можуть застосовуватися як надійний інструмент для градації досліджуваних за рівнем медіарелігійності. Результати вивчення продемонстрували, що схильні до релігійних практик в медіа позитивно ставляться до свого минулого, для таких людей важливою є орієнтація на майбутнє, коли поведінка в першу чергу визначається прагненнями до цілей і винагород майбутнього, тобто багато енергії і часу витрачається на планування та досягнення майбутніх цілей.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherПричорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій-
dc.relation.urihttps://doi.org/10.32843/2663-5208.2022.39.28uk_UK
dc.subjectрелігійністьuk_UK
dc.subjectінформаційні технологіїuk_UK
dc.subjectчасова перспективаuk_UK
dc.subjectоцінка досвідуuk_UK
dc.subjectрегресійний аналізuk_UK
dc.titleЕкспериментальне вивчення часової перспективи як чинника медіарелігійності особистостіuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.32843/2663-5208.2022.39.28-
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subject.udc159.99uk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FPsy)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
28.pdfСтаття Коструба Н.С.370,03 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.