Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20956
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоструба, Наталія Сергіївна-
dc.date.accessioned2022-10-31T12:58:09Z-
dc.date.available2022-10-31T12:58:09Z-
dc.date.issued2022-06-
dc.identifier.citationКоструба, Н. (2022). Ціннісні орієнтації як чинник медіарелігійності особистості: емпіричний аналіз. Психологічні перспективи, (39), 214–229. DOI : https://doi.org/10.29038/2227-1376-2022-39-kosuk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20956-
dc.description.abstractМета. Дослідження спрямоване на емпіричне обґрунтування про цінності як чинник медіарелігійності особистості. Методи. Для досягнення мети були використані два опитувальника: методика Шварца та особливості медіарелігійності особистості (Н.С. Коструба). Для статистичної обробки будо застосовано методи кореляції Пірсона, лінійного регресійного аналізу та для порівняння різних груп вираховували Н-критерій Крускала-Уоллеса. Результати. Здійснений аналіз ієрархії цінностей досліджуваних продемонстрував домінування цінностей збереження (безпека, конформність), що передбачає захист порядку, стабільності та соціальної гармонії. Провідні позиції у ієрархії мають цінності, які виражають інтереси групи (доброзичливість, конформність). Тоді як цінності, що спрямовані виключно на інтереси особистості (влада та стимуляція) зайняли останні місця за рівнем значущості у респондентів. Здійснений аналіз взаємозв’язку домінуючих цінностей та сформованості медіарелігійності особистості дозволи виявити, що усі компоненти досліджуваного явища пов’язані із домінуванням цінностей традиційності та безпеки. Крім уже зазначених, домінування цінностей конформності, доброзичливості, універсалізму та досягнень пов’язані із високим рівнем медіарелігійності опитаних. Значущі відмінності між групами опитаних із різним рівнем медіарелігійності особистості зафіксовано у ціннісних орієнтаціях конформності, традиції, універсалізму, добра, гедонізму та безпеки. Не дивлячись на виявлені кореляційні зв’язки інших цінностей із рівнем медіарелігійності, такі цінності як влада, досягнення, самостійність і стимуляція не мають суттєвих відмінностей у досліджуваних групах. Висновки. Достовірними чинниками для прогнозування диференціації досліджуваних на групи залежно від рівня схильності до медіарелігійної активності визначено критерії домінування таких ціннісних орієнтацій як повага до традицій, доброзичливе ставлення, прагнення до задоволення, а також бажання стабільності і гармонії.uk_UK
dc.format.extent214–229-
dc.language.isoukuk_UK
dc.relation.urihttps://psychoprospects.vnu.edu.ua/index.php/psychoprospects/article/view/805uk_UK
dc.subjectрелігійністьuk_UK
dc.subjectмедіаuk_UK
dc.subjectцінностіuk_UK
dc.subjectрегресійний аналізuk_UK
dc.titleЦіннісні орієнтації як чинник медіарелігійності особистості: емпіричний аналізuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.29038/2227-1376-2022-39-kos-
dc.citation.issue39-
dc.citation.journalTitleПсихологічні перспективи-
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.subject.udc159.99uk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FPsy)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
pp_39_2022_214-229.pdf476,91 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.