Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20953
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоструба, Наталія Сергіївна-
dc.contributor.authorЛяшко, Лілія Михайлівна-
dc.date.accessioned2022-10-31T12:04:09Z-
dc.date.available2022-10-31T12:04:09Z-
dc.date.issued2022-05-
dc.identifier.citationКоструба Н. С., Ляшко Л. М. Ціннісно-смислові основи задоволеності життям у студентів. Габітус. 2022. Вип. 36. С. 173-176.-
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20953-
dc.description.abstractУ статті розглянуто ціннісні основи задоволеності життям у молодому віці. Здійснено теоретичний огляд наукових досліджень задоволеності життя та його психологічних особливостей у студентський віковий період. Для емпіричного дослідження використали три методики: шкала задоволеності життям, опитувальник часової перспективи Ф. Зімбардо (україномовна адаптація О. Сеник), ціннісний опитувальник Шварца. Експериментальна база дослідження складалася зі студентів факультетів психології, іноземної філології, біології та лісового господарства Волинського національного університету імені Лесі Українки. Кількість учасників дослідження – 67 осіб . Вік досліджуваних 17-23 роки. Здійснене емпіричне дослідження, дало можливість виявити, що переважна більшість студентів задоволені власним життям (діагностовано рівні вище середнього), натомість 26,85% опитуваних демонструють незадоволеність. Також була побудована ієрархічна структура цінностей студентів, за допомогою якої, ми визначили, що домінуючими, наразі, для них є такі цінності, як безпека, самостійність та досягнення, натомість, цінностями низької значущості виявились традиції, влада та стимуляція. Також, було досліджено, що найбільше студенти орієнтовані на власне майбутнє та на позитивне минуле, натомість, значно нижчими виявились орієнтації студентів на негативне минуле та теперішнє фаталістичне. Для виявлення взаємозв’язку цінно-смислових орієнтацій та задоволеності життям ми використали кореляційний аналіз Пірсона. Отримані дані дали змогу визначити певні закономірності формування переживання задоволеності життям сучасної молоді. Так, отримані результати свідчать про те, що задоволеність життям корелює з орієнтацією студентів на власне позитивне минуле, статистично значущим є зв’язок досліджуваного феномену із такими цінностями як традиції та гедонізм. Усі дані були отримані до початку війни Росії проти України. Тож перспективи дослідження вбачаємо у дослідженні цінностей студентів у повоєнний час.uk_UK
dc.format.extent173-176-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherПричорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій-
dc.subjectцінностіuk_UK
dc.subjectзадоволення життямuk_UK
dc.subjectчасова перспективаuk_UK
dc.subjectмолодьuk_UK
dc.titleЦіннісно-смислові основи задоволеності життям у студентівuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.32843/2663-5208.2022.36.28-
dc.citation.issue36-
dc.citation.journalTitleГабітус-
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.subject.udc159.99uk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FPsy)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
28 (1).pdf296,15 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.