Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20846
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Іванашко, Оксана Євгенівна | - |
dc.date.accessioned | 2022-10-12T13:04:53Z | - |
dc.date.available | 2022-10-12T13:04:53Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Іванашко О. Є. Психологія опанувальної поведінки : силабус (вибіркового) освітнього компонента підготовки освітнього рівня Магістр спеціальності 053 Психологія освітньо-професійної програми Психологія / Волинський національний університет імені Лесі Українки, факультет психології, кафедра педагогічної та вікової психології. Луцьк, 2022. 17 с. | uk_UK |
dc.identifier.uri | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20846 | - |
dc.description.abstract | Освітній компонент з психології опанувальної поведінки – це система лекційних, практичних та лабораторних занять, індивідуальної (ІНДЗ) й самостійної роботи здобувачів освіти (СРС), консультацій, іспиту, вихідного інформаційного забезпечення, яка побудова на основі таких принципів: 1) достовірності інформації; 2) системності викладу матеріалу, який призначений для використання в педагогічній діяльності; 3) встановлення міждисциплінарних зв’язків; 4) планомірної взаємодії суб’єктів навчального процесу (викладачів і здобувачів освіти). Такий підхід є можливим на основі поєднання лекційної інформації з практичними вправами семінарських занять, лабораторними заняттями та самостійною підготовкою здобувачів освіти зі спеціально розроблених питань. До програми освітнього компонента «Психологія опанувальної поведінки» включені розділи, що відображують палітру сучасних загальнопсихологічних, соціально-психологічних та клінічно-психологічних досліджень процесів опанування, механізмів та ресурсів подолання особистістю кризових життєвих ситуацій. Зміст психології опанувальної поведінки передбачає з’ясування основних механізмів активізації адаптивної реакції на складні життєві обставини та здатності застосовувати комплекс ефективних засобів для подолання емоційного стресу, розкриває питання особистісного і професійного розвитку, оволодіння способами копінг-поведінки, проблеми адаптації і професіоналізації, особливості застосування активних соціально-психологічних методів навчання та психологічної допомоги. | uk_UK |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.publisher | Волинський національний університет імені Лесі Українки | - |
dc.subject | опанувальна поведінка | uk_UK |
dc.subject | копінг-стратегії | uk_UK |
dc.title | Психологія опанувальної поведінки | uk_UK |
dc.type | Training program | uk_UK |
dc.contributor.affiliation | Волинський національний університет імені Лесі Українки, кандидат психологічних наук, доцент кафедри педагогічної і вікової психології | uk_UK |
dc.coverage.country | UA | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Навчально-методичні матеріали (FPsy) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Psykhol_opan_povedinky.pdf | 719,97 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.