Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20831
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМагдисюк, Людмила Іванівна-
dc.contributor.authorАндросюк, Лілія Володимирівна-
dc.date.accessioned2022-10-11T12:02:39Z-
dc.date.available2022-10-11T12:02:39Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationМагдисюк Л. І., Андросюк Л. В. Теоретико-методологічний аналіз особливостей розвитку емоційного інтелекту у молодших школярів засобами ігрових технолій . Перспективи та інновації науки . Київ, 2022. № 10(15). С. 495-503. https://doi.org/10.52058/2786-4952-2022-10(15)-495-503 .uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20831-
dc.description.abstractВ статті досліджуються особливості розвитку рівня емоційного нтелекту у дітей шкільного віку. Описано, що емоція, як властивість особистості дозволяє швидко реагувати на різні зовнішні впливи та внутрішні потреби. Наголошено, що сила та тип емоцій також проявляється на фізіологічному рівні: емоції страху, гніву, радості та інші, людина виражає за допомогою мімічних ознак, рухів, поведінки, самопочуття. Емоційний інтелект як поняття загалом можна охарактеризувати: як здатність людини до розпізнавання і розуміння власних почуттів й усвідомлення їх змісту; є невідємною частиною міжособистісних взаємин кожної людини чи групи людей; є здатністю регулювання власних емоцій та емоцій інших таким чином, посприяти успішній діяльності при цьому переборювати негатині емоції керуючись попереднім досвідом позитивних емоцій; можна розвивати й вдосконалювати за допомогою навчання, виховання та попереднього досвіду. Розкрито структуру емоційного інтелекту: самосвідомість; самоконтроль; соціальна чуйність; управління відносинами. Окреслено, що розвиток рівня емоційного інтелекту у дітей є важливим засобом успішної самореалізації особистості; розвивається довільність процесу регуляції власним емоційним станом та поведінкою, і за допомогою ігрових технологій можливо цьому навчати. Щодо індивідуальних якостей, то такі люди характеризуються реалістичним відношенням до життя, цінують почуття власної гідності у будь-яких обставинах.uk_UK
dc.format.extent495-503-
dc.language.isoukuk_UK
dc.subjectемоціїuk_UK
dc.subjectмолодший школярuk_UK
dc.subjectемоційний інтелектuk_UK
dc.subjectрозвитокuk_UK
dc.subjectігрові технологіїuk_UK
dc.titleТеоретико-методологічний аналіз особливостей розвитку емоційного інтелекту у молодших школярів засобами ігрових технолійuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.52058/2786-4952-2022-10(15)-495-503-
dc.citation.issue10(15)-
dc.citation.journalTitleПерспективи та інновації науки-
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-5304-933-
dc.subject.udc159.922.72:159.942]:793.7uk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FPsy)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
10(15).pdf246,57 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.