Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20818
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБакіко, Ігор-
dc.contributor.authorРадченко, Олександр-
dc.contributor.authorФайдевич, Володимир-
dc.contributor.authorЧиж, Анатолій-
dc.contributor.authorКонстанкевич, Володимир-
dc.date.accessioned2022-10-07T07:41:35Z-
dc.date.available2022-10-07T07:41:35Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationБакіко, І. В., Радченко, О. В., Файдевич, В. В., Чиж, А. Г., & Констанкевич, В. П. (2021). АДЕКВАТНІСТЬ САМООЦІНКИ ФІЗИЧНОГО РОЗВИТКУ ЗА ПОКАЗНИКАМИ ФІЗИЧНОЇ ПІДГОТОВЛЕНОСТІ ДІВЧАТ СЕРЕДНІХ КЛАСІВ. Фізичне виховання та спорт, (1), 14-22. https://doi.org/10.26661/2663-5925-2021-1-02uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20818-
dc.description.abstractДля виховання і формування цінностей особистої фізичної культури школяра необхідні відповідні умови організації фізичного виховання і визначення його значущого статусу та іміджу в суспільстві. Проте вчені відзначають украй низький рейтинг цінностей фізичної культури в сучасному суспільстві.На думку авторів, необхідні кардинальні зміни щодо розуміння суті фізичної культури на базі широкого філософсько-культурологічного підходу, що дадуть можливість зорієнтувати систему неспеціальної фізкультурної освіти на формування і відтворення людини в цілісній єдності тілесного і духовного.uk_UK
dc.format.extent14-22-
dc.language.isoukuk_UK
dc.subjectфізичне вихованняuk_UK
dc.subjectпедагогічний контрольuk_UK
dc.subjectшколяркиuk_UK
dc.subjectсамооцінкаuk_UK
dc.subjectкореляційний аналізuk_UK
dc.titleАдекватність самооцінки фізичного розвитку за показниками фізичної підготовленості дівчат середніх класівuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.26661/2663-5925-2021-1-02-
dc.citation.journalTitleВісник Запорізького національного університету. Фізичне виховання та спорт-
dc.citation.volume1-
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.coverage.placenameЗапорізький національний університетuk_UK
dc.identifier.orcidhttp://orcid.org/0000-0002-8835-8781-
dc.identifier.orcidhttp://orcid.org/0000-0002-1822-8033-
dc.identifier.orcidhttp://orcid.org/0000-0001-8432-3074-
dc.identifier.orcidhttp://orcid.org/0000-0001-5678-5490-
dc.identifier.orcidhttp://orcid.org/0000-0003-4418-8423-
dc.relation.referencesen1. Bochenkova E.V. (2000). Formirovanie pozitivnogo samootnosheniia studentov v processe fizicheskogo vospitaniia (PhD Thesis), Krasnodar.uk_UK
dc.relation.referencesen2. Dedukh M. (2018). Formation of values of individual physical culture of boys and girls [Formation of values of individual physical culture of boys and girls]. Physical culture, sports and health of the nation. Coll. Science. to work; Zhytomyr: Zhytomyr State University named after Ivan Franko, 6 (25), pp. 47–54.uk_UK
dc.relation.referencesen3. Ilchenko S. (2017). Motivation to play sports and attend physical education classes for students of peda-gogical specialties [Motivation to play sports and attend physical education classes for students of pedagogical specialties]. Theory and methods of physical education and sports, 1, pp. 15-19.uk_UK
dc.relation.referencesen4. Krutsevich T. Y., & Marchenko O. Y. (2018). The structure of the model of values of individual physical culture of schoolchildren of different age groups [The structure of the model of values of individual physical culture of schoolchildren of different age groups]. Slobozhansky scientific and sports bulletin. No 5 (67). pp. 5-10. Available at: http://journals.uran.ua/index.php/1991-0177/article/view/145466uk_UK
dc.relation.referencesen5. Krutsevich T. Y., & Marchenko O. Y. (2015). Gender features of self-description of physical development of schoolchildren [Gender features of self-description of physical development of schoolchildren]. Pedagogy, psychology and medical and biological problems of physical education and sports. No 12. pp. 56-60.uk_UK
dc.relation.referencesen6. Maevsky M. (2019). Formation of physical culture of personality as the main goal of physical education of student youth [Formation of physical culture of personality as the main goal of physical education of student youth]. Coll. Science. works of Uman state. ped. un-u. pp. 62-68.uk_UK
dc.relation.referencesen7. Mayevsky M. I. (2016). Value orientations in the field of physical culture and sports of students of pedagogical specialties [Value orientations in the field of physical culture and sports of students of pedagogical specialties]. (PhD Thesis), Uman, Ukraine: Uman State Pedagogical University.uk_UK
dc.relation.referencesen8. Marchenko O. (2018). Age and gender features of formation of values of individual physical culture of schoolchildren [Age and gender features of formation of values of individual physical culture of schoolchildren]. Theory and methods of physical education and sports. Scientific and Theoretical Journal, 3, pp. 80-87.uk_UK
dc.relation.referencesen9. Moskalenko N., Yakovenko A., Sidorchuk T., Marchenko O. (2019). European standards of school physical education [European standards of school physical education] Physical education, sports and health culture in modern society. 4 (48), pp. 51-54. doi.org/10.29038/2200-7481-2019-04-51-54uk_UK
dc.relation.referencesen10. Sitnikov V.P. (2001). Psikhologiia obraza rebenka (PhD Thesis), Sankt Petersburg.uk_UK
dc.relation.referencesen11. Fedorenko Ye.O. (2011). Formation of motivation for specially organized motor activity of high school students (PhD Thesis), Dnipropetrovsk.uk_UK
dc.relation.referencesen12. Tsybullska V.V. (2019). Formation of motivation for professional and applied physical training of students of pedagogical specialties in different forms of education [Formation of motivation for professional and applied physical training of students of pedagogical specialties in different forms of education]. Extended abstract of candidate’s thesis. Dnipropetrovsk, Ukraine : DDIFKiS. 22 р.uk_UK
dc.relation.references1. Боченкова Е.В. Формирование позитивного самоотношения студентов в процессе физического воспитания (на примере экономического вуза) : автореф. дисс. … канд. нед. наук. Краснодар; 2000. 21 с.uk_UK
dc.relation.references2. Дєдух М. Сформованість цінностей індивідуальної фізичної культури юнаків та дівчат. Фізична культура, спорт та здоров’я нації : Зб. наук. праць. Житомир. 2018. № 6 (25). С. 47–54.uk_UK
dc.relation.references3. Ільченко С. Мотивація до занять спортом і відвідування занять з фізичного виховання студентів педагогічних спеціальностей. Теорія і методика фізичного виховання і спорту. 2017. № 1. С. 15–19.uk_UK
dc.relation.references4. Круцевич Т.Ю., Марченко О.Ю. Структура моделі ціннісних орієнтирів індивідуальної фізичної культури школярів різних вікових груп. Слобожанський науково-спортивний вісник. 2018. № 5 (67). С. 5–10. URL: http://journals.uran.ua/index.php/1991-0177/article/view/145466.uk_UK
dc.relation.references5. Круцевич Т.Ю., Марченко О.Ю. Гендерні особливості самоопису фізичного розвитку школярів. Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. 2015. № 12. С. 56–60.uk_UK
dc.relation.references6. Маєвський М. Формування фізичної культури особистості як головна мета фізичного виховання студентської молоді. Зб. наук. праць Уманського держ. пед. ун-у. 2019. С. 62–68.uk_UK
dc.relation.references7. Маєвський М.І. Ціннісні орієнтації у сфері фізичної культури і спорту студентів педагогічних спеціальностей : дис. … канд. пед. наук. Умань : Уманський держ. пед. ун-т. 2016. 251 с.uk_UK
dc.relation.references8. Марченко О. Вікові та гендерні особливості формування цінностей індивідуальної фізичної культури школярів. Теорія і методика фізичного виховання і спорту : науково-теоретичний журнал. 2018. № 3. С. 80–87.uk_UK
dc.relation.references9. Москаленко Н., Яковенко А., Сидорчук Т., Марченко О. Європейські стандарти шкільного фізичного виховання. Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві. 2019. № 4 (48), 51–54. doi.org/10.29038/2200-7481-2019-04-51-54.uk_UK
dc.relation.references10. Ситников В.П. Психология образа ребенка (в сознании субъектов педагогического процесса). СПб. 2001. 33 с.uk_UK
dc.relation.references11. Федоренко Є.О. Формування мотивації до спеціально організованої рухової активності старшокласників. Дніпропетровськ. 2011. 23 с.uk_UK
dc.relation.references12. Цибульська В.В. Формування мотивації до професійно-прикладної фізичної підготовки студентів педагогічних спеціальностей на різних формах навчання. Дніпропетровськ. 2019. 22 с.uk_UK
dc.subject.udc796.01uk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FFKiZ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2326.pdf305,61 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.