Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20797
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГургула, Роман Іванович-
dc.contributor.authorМарач, Олександр Миколайович-
dc.contributor.authorВойнаровський, Андрій Юрійович-
dc.date.accessioned2022-10-03T12:54:59Z-
dc.date.available2022-10-03T12:54:59Z-
dc.date.issued2021-12-22-
dc.identifier.citationМарач О., Войнаровський А. Гургула Р. Основи джазової імпровізації в професійній підготовці педагога-музиканта. Академічні студії. Серія «Педагогіка». Вип. 4, ч. 1. 2021. С.71-78 DOI: https://doi.org/10.52726/as.pedagogy/2021.4.1.10uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20797-
dc.description.abstractУ статті коротко представлено історичні етапи розвитку мистецтва імпровізації; схарактеризовано традиції виховання виконавців-імпровізаторів у різних мистецьких школах і системах навчання; розглянуто особливості навчання імпровізації в українських мистецько-освітніх закладах (виявлено основні навчальні центри й сформульовано основні принципи роботи над імпровізацією на основі фольклору й джазу). Досліджено самостійну роботу студента як одну з важливих форм навчання. Вона засвідчує знання студента, відбиває його підготовку до музично-творчої діяльності. Проаналізовано, що самостійна робота здійснюється під керівництвом, але без участі педагога, її виконання потребує ініціативного підходу, уваги, активної творчої уяви. Завдання педагога – навчити студента організувати себе під час виконання самостійної роботи як на практичних заняттях, так і на індивідуально-творчих, бути працьовитим та активним, вміти придбати важливі навички, від чого буде залежати кінцевий результатuk_UK
dc.format.extent71-78-
dc.language.isoukuk_UK
dc.subjectімпровізаціяuk_UK
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UK
dc.subjectджазuk_UK
dc.subjectвчитель музикиuk_UK
dc.titleОснови джазової імпровізації в професійній підготовці педагога музикантаuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.52726/as.pedagogy/2021.4.1.10-
dc.citation.issue4, ч. 1-
dc.citation.journalTitleАкадемічні студії. Серія «Педагогіка»-
dc.contributor.affiliationКЗВО "Луцький педагогічний коледж" ВОРuk_UK
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.contributor.affiliationКЗВО "Луцький педагогічний коледж" ВОРuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0001-8569-9612-
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0003-0860-3028-
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-9854-3673-
dc.subject.udc378.147.011.3-051:78.036.9(477.82)uk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FKiM)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
marach.pdf302,56 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.