Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20777
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІванашко, Оксана Євгенівна-
dc.date.accessioned2022-09-26T09:13:00Z-
dc.date.available2022-09-26T09:13:00Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationІванашко О. Є. Тьюторинг і психологічний супровід в соціальних інституціях : силабус нормативного освітнього компонента підготовки освітнього рівня Бакалавр спеціальності 053 Психологія освітньо-професійної програми Психологія освітньо-професійної програми Психологія (на базі диплома молодшого спеціаліста; диплома молодшого бакалавра) для денної (очної) і заочної форм навчання / Волинський національний університет імені Лесі Українки, факультет психології, кафедра педагогічної та вікової психології. Луцьк, 2022. 28 с.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20777-
dc.description.abstractОсвітній компонент «Тьюторинг і психологічний супровід в соціальних інституціях» є нормативним освітнім компонентом та складена відповідно до навчального плану підготовки здобувачів першого (бакалаврського) рівня освітньо-професійної програми підготовки в галузі знань 05 Соціальні та поведінкові науки, спеціальності 053 Психологія, за освітньо-професійною програмою Психологія, освітньо-професійною програмою Психологія (на базі освітньо-кваліфікаційного рівня "молодший спеціаліст"). Розвиток сучасних практик тьюторського супроводу в системі освіти пов'язаний зі зміною соціокультурної освітньої парадигми, орієнтованої на повноцінне задоволення всіх запитів споживачів освітніх послуг. Це обумовлює необхідність впровадження інноваційних освітніх технологій, спрямованих на підтримку варіативності та індивідуалізації навчання, що саме собою визначає процеси впровадження технологій супроводу в освіту. Реалізація процесу навчання на основі індивідуальних освітніх програм сприяє створенню відкритих освітніх систем, активізує процеси модернізації освіти, спрямовані на найбільш повне задоволення соціальних замовлень на навчання. Забезпечення доступності для учнів якісної освіти відповідно до їх освітніх запитів та створення індивідуальних освітніх траєкторій дозволяє в подальшому спроектувати майбутнє та зробити осмислений професійний вибір. Тому в освітньому просторі різних соціальних інституцій необхідно створити умови для індивідуальної освітньої та розвиткової діяльності кожного суб’єкта освіти (дошкільника, школяра, здобувач освітиа) в процесі становлення його здатностей до самовизначення, самоорганізації, осмисленню освітніх і професійних перспектив. Це можливо зробити, якщо в освітньому просторі будь якої соціальної інституції (сім’ї, закладу дошкільної освіти, школи, закладу вищої освіти) буде забезпечений тьюторський супровід на всіх ступенях навчально-виховного процесу. Об'єктом вивчення є система професійної підготовки психолога-тьютора як організатора розвивального середовища та супроводу в соціальних інституціях осіб різних категорій. Предметом даного освітнього компонента є технології формування тьюторських компетенцій в контексті професійної компетентності психолога з метою розвитку особистісного ресурсу для індивідуалізації програми розвитку особистості. Даний освітній компонент акцентує увагу на проблематиці тьюторства як інноваційної освітньо-професійної технології, яка сьогодні актуалізується в світлі реформаторських змін, що відбуваються в системі вищої освіти України. В умовах технологізації цілісного освітнього процесу, зростання мотивації на розробку інноваційних способів передачі, засвоєння та застосування сучасних знань, вироблення необхідних в новому столітті компетенцій, трансформацій у сімейному супроводі дитини саме інституція тьюторства сприятиме активному впровадженню їх в практику соціальних інституцій. Пріоритетного характеру набуває особистісно-орієнтована форма взаємин учасників тьюторингу в різних соціальних інституціях, що передбачає трансформацію освіти України як інтенсивно розвивальної і духовно зорієнтованої. Отримані знання та практичні навички сприятимуть формуванню у здобувачів освіти загальної компетентності з тьюторингу та практичних умінь щодо супроводу дітей різного віку та стану здоров’я у соціальних інституціях.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українки-
dc.subjectтьюторuk_UK
dc.subjectтьюторингuk_UK
dc.subjectтьюторантuk_UK
dc.subjectособистісна ресурсна картаuk_UK
dc.subjectіндивідуальна траєкторія розвитку (навчання)uk_UK
dc.titleТьюторинг і психологічний супровід в соціальних інституціяхuk_UK
dc.typeTraining programuk_UK
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українки, кандидат психологічних наук, доцент кафедри педагогічної і вікової психологіїuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні матеріали (FPsy)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tiutorynh.pdf730,2 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.