Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20776
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Іванашко, Оксана Євгенівна | - |
dc.date.accessioned | 2022-09-26T08:59:19Z | - |
dc.date.available | 2022-09-26T08:59:19Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Іванашко О. Є. Методика викладання психології у закладах вищої освіти : силабус нормативного освітнього компонента підготовки освітнього рівня Магістр спеціальності 053 Психологія освітньо-професійної програми Психологія / Волинський національний університет імені Лесі Українки, факультет психології, кафедра педагогічної та вікової психології. Луцьк, 2022. 28 с. | uk_UK |
dc.identifier.uri | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20776 | - |
dc.description.abstract | До програми освітнього компонента «Методика викладання психології у закладах вищої освіти» розділи, що дозволять узагальнити теоретичні та практичні знання з методики викладання психології у освітніх навчальних закладах і є результатом теоретичних узагальнень минулих і сьогоднішніх наукових досягнень психології навчання, методики навчання і практики педагогічної діяльності. Зміст методики викладання психології передбачає з’ясування основних тенденцій у викладанні різних дисциплін, що дозволило б мінімізувати інтелектуальні та фізичні затрати для досягнення максимального результату. Водночас, проводиться ретроспектива на традиції вивчення психології у загальноосвітніх школах та задаються нові параметри організації навчання з метою формування ключових компетентностей особистості в умовах закладу вищої освіти. Розглядаються дистанційні технології навчання, принципи роботи системи дистанційного навчання. Психологічні аспекти роботи викладача зво, як організатора взаємодії в педагогічному процесі. Компетентності, які охоплюють нові ролі (професії) в системі вищої освіти: коуч; ментор; тьютор; фасилітатор; едвайсер. Освітній компонент з методики викладання психології – це система лекційних та практичних занять, індивідуальної (ІНДЗ) й самостійної роботи здобувачів освіти (СРС), консультацій, іспиту, вихідного інформаційного забезпечення, яка побудова на основі таких принципів: 1) достовірності інформації; 2) системності викладу матеріалу, який призначений для використання в педагогічній діяльності; 3) встановлення міждисциплінарних зв’язків; 4) планомірної взаємодії суб’єктів навчального процесу (викладачів і здобувачів освіти). Такий підхід є можливим на основі поєднання лекційної інформації з практичними вправами семінарських занять, практичними заняттями та самостійною підготовкою здобувачів освіти зі спеціально розроблених питань. | uk_UK |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.publisher | Волинський національний університет імені Лесі Українки | - |
dc.subject | викладач психології | uk_UK |
dc.subject | методика викладання | uk_UK |
dc.title | Методика викладання психології у закладах вищої освіти | uk_UK |
dc.type | Training program | uk_UK |
dc.contributor.affiliation | Волинський національний університет імені Лесі Українки, кандидат психологічних наук, доцент кафедри педагогічної і вікової психології | uk_UK |
dc.coverage.country | UA | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Навчально-методичні матеріали (FPsy) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Metod_vyklad_psykholohii u zvo.pdf | 671,09 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.