Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20776
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІванашко, Оксана Євгенівна-
dc.date.accessioned2022-09-26T08:59:19Z-
dc.date.available2022-09-26T08:59:19Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationІванашко О. Є. Методика викладання психології у закладах вищої освіти : силабус нормативного освітнього компонента підготовки освітнього рівня Магістр спеціальності 053 Психологія освітньо-професійної програми Психологія / Волинський національний університет імені Лесі Українки, факультет психології, кафедра педагогічної та вікової психології. Луцьк, 2022. 28 с.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20776-
dc.description.abstractДо програми освітнього компонента «Методика викладання психології у закладах вищої освіти» розділи, що дозволять узагальнити теоретичні та практичні знання з методики викладання психології у освітніх навчальних закладах і є результатом теоретичних узагальнень минулих і сьогоднішніх наукових досягнень психології навчання, методики навчання і практики педагогічної діяльності. Зміст методики викладання психології передбачає з’ясування основних тенденцій у викладанні різних дисциплін, що дозволило б мінімізувати інтелектуальні та фізичні затрати для досягнення максимального результату. Водночас, проводиться ретроспектива на традиції вивчення психології у загальноосвітніх школах та задаються нові параметри організації навчання з метою формування ключових компетентностей особистості в умовах закладу вищої освіти. Розглядаються дистанційні технології навчання, принципи роботи системи дистанційного навчання. Психологічні аспекти роботи викладача зво, як організатора взаємодії в педагогічному процесі. Компетентності, які охоплюють нові ролі (професії) в системі вищої освіти: коуч; ментор; тьютор; фасилітатор; едвайсер. Освітній компонент з методики викладання психології – це система лекційних та практичних занять, індивідуальної (ІНДЗ) й самостійної роботи здобувачів освіти (СРС), консультацій, іспиту, вихідного інформаційного забезпечення, яка побудова на основі таких принципів: 1) достовірності інформації; 2) системності викладу матеріалу, який призначений для використання в педагогічній діяльності; 3) встановлення міждисциплінарних зв’язків; 4) планомірної взаємодії суб’єктів навчального процесу (викладачів і здобувачів освіти). Такий підхід є можливим на основі поєднання лекційної інформації з практичними вправами семінарських занять, практичними заняттями та самостійною підготовкою здобувачів освіти зі спеціально розроблених питань.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українки-
dc.subjectвикладач психологіїuk_UK
dc.subjectметодика викладанняuk_UK
dc.titleМетодика викладання психології у закладах вищої освітиuk_UK
dc.typeTraining programuk_UK
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українки, кандидат психологічних наук, доцент кафедри педагогічної і вікової психологіїuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні матеріали (FPsy)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Metod_vyklad_psykholohii u zvo.pdf671,09 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.