Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20775
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВірна, Жанна Петрівна-
dc.date.accessioned2022-09-26T08:20:40Z-
dc.date.available2022-09-26T08:20:40Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationВірна Ж. П. Психологія особистісної події : силабус нормативного освітнього компонента підготовки магістра спеціальності: 053 Психологія освітньо-професійної програми: Психологія, Практична психологія (психологічне консультування та психотерапія), Клінічна психологія / Волинський національний університет імені Лесі Українки, факультет психології, кафедра педагогічної та вікової психології. Луцьк, 2022. 19 с.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20775-
dc.description.abstractОсвітній компонент «Психологія особистісної події» вміщує теоретико-емпіричний матеріал вивчення психологічного феномену особистісної події. Цінним здобутком програми є конкретний теоретико-прикладний матеріал, у якому зібрано оригінальний матеріал з вивчення вказаної проблеми. У програмі висвітлені центральні наукові позиції психологічного феномену особистісної події, які розкривають синергетичний підхід причому у авторській інтерпретації, де вдало об’єднаний аналіз фактичного матеріалу наукових досліджень з проблеми вивчення особистісної події. Варто відмітити, що за останній період тематика психології особистісної події займає не тільки науково-теоретичну нішу вивчення феномену, але і його прикладний контекст. Психологія напрацювала потужний діагностичний інструментарій, а також цілий арсенал конкретних апробованих технологій психологічної діагностики і корекції розгортання життєвого шляху і переживання життєвих подій. Навчальний курс з психології особистісної події – це система лекційних, практичних та лабораторних занять, самостійної роботи здобувач освітиів, індивідуальних завдань, консультацій, екзамену, які побудовані на основі таких принципів: 1) достовірності інформації; 2) системності викладу матеріалу, який призначений для використання в педагогічній діяльності; 3) встановлення міждисциплінарних зв’язків; 4) планомірної взаємодії суб’єктів навчального процесу (викладачів і здобувач освітиів). Такий підхід є можливим на основі поєднання лекційної інформації з практичними вправами семінарських занять, лабораторними заняттями та самостійною підготовкою здобувач освітиів зі спеціально розроблених питань.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українки-
dc.subjectособистісна подіяuk_UK
dc.subjectжиттєві події та ситуаціїuk_UK
dc.subjectжиттєвий простірuk_UK
dc.subjectжиттєвий шлях особистостіuk_UK
dc.titleПсихологія особистісної подіїuk_UK
dc.typeTraining programuk_UK
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українки, доктор психологічних наук, професор кафедри педагогічної і вікової психологіїuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні матеріали (FPsy)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Psykholohiia osobystisnoi podii.pdf502,14 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.