Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20758
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРойко, Лариса Леонідівна-
dc.date.accessioned2022-09-19T12:34:28Z-
dc.date.available2022-09-19T12:34:28Z-
dc.date.issued2022-08-18-
dc.identifier.citationРойко Л. Л. Формування лідерських якостей у фаховій підготовці майбутніх вчителів інформатики. Перспективи розвитку науки, освіти та технологій в контексті євроінтеграції : зб. тез доп. Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 18 серпн. 2022). Полтава, 2022. С.27-28uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20758-
dc.descriptionВимоги, які нині ставляться до сучасного педагога обумовлені об’єктивними потребами суспільства, завданнями, які ставить перед нами життя. Нинішній студент, майбутній вчитель, повинен усвідомити, що саме він повинен навчити учнів системному мисленню, методам пізнання та самоорганізації, допомогти розкрити власний потенціал, стимулювати та активно використовувати творчі можливості кожної особистостіuk_UK
dc.description.abstractВажливим завданням фахової підготовки майбутнього вчителя є виховання особистості, котра здатна зайняти активну лідерську позицію у педагогічній діяльності.uk_UK
dc.format.extent27-28-
dc.language.isoukuk_UK
dc.subjectФахова підготовкаuk_UK
dc.subjectлідерські якостіuk_UK
dc.subjectосвітній менеджментuk_UK
dc.titleФормування лідерських якостей у фаховій підготовці майбутніх вчителів інформатики.uk_UK
dc.typeConference Abstractuk_UK
dc.citation.conferenceПерспективи розвитку науки, освіти та технологій в контексті євроінтеграції-
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.coverage.placenameПолтаваuk_UK
dc.subject.udc37.035.91uk_UK
Appears in Collections:Наукові роботи (FITM)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
roiko_poltava.pdf594,2 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.