Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20689
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПрокопович, Тетяна Анатоліївна-
dc.contributor.authorГалькун, Тетяна Дмитрівна-
dc.date.accessioned2022-08-31T07:57:17Z-
dc.date.available2022-08-31T07:57:17Z-
dc.date.issued2022-
dc.date.submitted2022-
dc.identifier.citationПрокопович Т. А., Галькун Т. Д. Живопис в умовах воєнного часу. Як змінилося мистецтво підчас війни – колористика, тенденції, сюжет. Актуальні проблеми розвитку українського мистецтва: культурологічний, мистецтвознавчий, педагогічний аспекти: матеріали VІ Всеукраїнської науково-практичної конференції. Луцьк: ВНУ імені Лесі Українки, 2022. С. 99-102.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20689-
dc.descriptionЧерез творчість митець може працювати з думками і почуттями, як позитивного так і негативного характеру. Іноді невербальний засіб виявляється єдиним інструментом, що розкриває й проясняє інтенсивні почуття та емоції. Якраз за допомогою образного зображення індивід має змогу краще розкрити свої емоційні переживання, ніж під час комунікації. Емоційна сфера, як будь яке багатогранне явище, може бути окреслена в різних аспектах. Аналіз досліджень питання художньо обдарованої особистості свідчить, що емоції та емоційна стабільність виступають в якості регулятивних процесів і домінуючих мотивів в її структурі [6]. Сильні потрясіння в житті митці втілюють саме у своїх творах. Так, саме зараз, підчас військових дій в Україні виникає так званий новий пласт культури і мистецтва, що породжує виникнення нових трендів. Набуває розвитку швидке мистецтво, швидкий живопис, арт-діджитал, постери та плакати, мурали на воєнну тематику.uk_UK
dc.description.abstractПовномасштабне вторгнення Російської федерації на територію України вплинуло не лише на життя людей, а і на творчі течії. Водночас історія демонструє, що навіть за таких обставин ніколи не зупинявся творчий потік. Безліч міжнародних інституцій, артрезиденцій, культурних фондів, приватних галерей сьогодні готові прийти на підтримку українських митців. На цьогорічному Венеціанському бієнале були представлені роботи українських митців, проте не відкрився павільйон Росії [4]. Всесвітньо відомі митці додають у свої роботи жовто-блакитні кольори. Жовтий, блакитний та червоний – ці кольори стали переважати у роботах художників. Також проглядається збільшення кількості вирішення картин в ахроматичній гамі де переважають відтінки сірого та підкреслена драматичність чорним.uk_UK
dc.format.extent99-102-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectмистецтвоuk_UK
dc.subjectвійнаuk_UK
dc.subjectживописuk_UK
dc.subjectколористикаuk_UK
dc.titleЖивопис в умовах воєнного часу. Як змінилося мистецтво підчас війни – колористика, тенденції, сюжет.uk_UK
dc.typeConference Abstractuk_UK
dc.citation.conferenceАктуальні проблеми розвитку українського мистецтва: культурологічний, мистецтвознавчий, педагогічний аспекти-
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.coverage.placenameВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subject.udc75. 04uk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FKiM)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Prokopovych_halkun.pdf564,23 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.