Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20662
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКухарик, Вікторія Василівна-
dc.date.accessioned2022-08-01T10:40:07Z-
dc.date.available2022-08-01T10:40:07Z-
dc.date.issued2022-07-
dc.identifier.citationКухарик В. В. Особливості етикету дарування ділових подарунків у різних країнах. Modern Economics. 2022. № 33. С. 44-49. DOI : https://doi.org/10.31521/modecon.V33(2022)-06.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20662-
dc.description.abstractУ статті здійснено дослідження етикету дарування подарунків у різних країнах світу. Зазначено, що взаємне спілкування стає все більш універсальним явищем для людей з різним культурним походженням. Обґрунтовано думку про те, що, дарування подарунків може не лише виражати різні види емоцій між діловими партнерами, спряти зменшенню взаємного непорозуміння чи конфлікту, скороченню взаємної емоційної дистанції та зміцнювати стосунки, а й навпаки, може покласти край багатообіцяючому контракту. Відзначено, що діловий етикет відіграє вирішальну роль у безперебійному розвитку міжнародної ділової діяльності. Установлено, що обмін подарунками має багатовікову історію та ще з часів глибокої давнини високі іноземні гості завжди прибували в іншу країну з багатими дарами. Систематизовано країни відповідно до традицій прийняття подарунків: країни, в яких бізнес-партнери очікують на подарунок; країни, в яких очікують, але під час наступної зустрічі; країни, в яких не очікують, або обмінюються подарунками рідко. Досліджено етикет дарування ділових подарунків у декількох представників від кожної групи.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.relation.urihttps://modecon.mnau.edu.ua/issue/33-2022/kukharyk.pdfuk_UK
dc.subjectетикетuk_UK
dc.subjectбізнес-партнериuk_UK
dc.subjectділові подарункиuk_UK
dc.subjectдарування подарунківuk_UK
dc.subjectхабарuk_UK
dc.titleОсобливості етикету дарування ділових подарунків у різних країнахuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.31521/modecon.V33(2022)-06.-
dc.citation.issue33-
dc.citation.journalTitleModern Economics-
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.subject.udc341.75(100):395.831uk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FMV)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
kukharyk.pdf326,95 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.