Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20640
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКолесник, Світлана-
dc.contributor.authorБєлікова, Наталія Олександрівна-
dc.date.accessioned2022-07-21T12:34:04Z-
dc.date.available2022-07-21T12:34:04Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationКолеснук, С., & Бєліковаa, Н. (2022). Формування готовності майбутніх учителів фізичної культури до анімаційно-гурткової роботи методами активного навчання. Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, (1(57), 17–23. https://doi.org/10.29038/2220-7481-2022-01-17-23uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20640-
dc.description.abstractАктуальність. Сучасний освітній простір закладу вищої освіти потребує динамічного використання методів активного навчання, основною метою яких є включення здобувачів освіти в майбутню професійну діяльність, розвиток практичних умінь і навичок, розширення їх автономії й здатності до критичного мислення. Тому пошук різноманітних і, головне, ефективних методів формування готовності майбутніх учителів фізичної культури до анімаційно-гурткової роботи є актуальним у світлі сучасних освітніх тенденцій. Мета дослідження – охарактеризувати власну практику застосування активних методів навчання для формування готовності майбутніх учителів фізичної культури до анімаційно-гурткової роботи. Методи дослідження – аналіз та узагальнення психолого-педагогічної літератури, систематизація власного практичного досвіду застосування активних методів навчання в професійній підготовці майбутніх учителів фізичної культури. Результати дослідження. У процесі формування готовності майбутніх учителів фізичної культури до анімаційно-гурткової роботи використано традиційні й активні методи навчання: мозковий штурм, метод кейсів, портфоліо, метод проєктування, тренінги. Наведено конкретні приклади їх використання під час опанування навчальних тем «Форми позакласної роботи з фізичної культури», «Сучасні проблеми організації фізичного виховання учнівської молоді у позанавчальний час», «Професійна майстерність керівника гуртка» тощо. Розкрито основні переваги активних методів навчання в підготовці майбутніх учителів фізичної культури до анімаційно-гурткової роботи. Висновки. Практичне використання розглянутих активних методів навчання впливає на позитивне формування творчих, креативних і комунікативних здібностей студентів та сприяє побудові освітнього процесу в постійній активній взаємодії здобувачів освіти й викладача. Студент виступає «субʼєктом» навчання, виконує творчі завдання, вступає у діалог із викладачем, ефективно комунікує з іншими учасниками освітнього процесу, що сприяє формуванню компетентного випускника, який легко адаптується до майбутньої професійної діяльності.uk_UK
dc.format.extent17–23-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectактивні методи навчанняuk_UK
dc.subjectмайбутні учителі фізичної культуриuk_UK
dc.subjectготовність до анімаційно-гурткової роботиuk_UK
dc.titleФормування готовності майбутніх учителів фізичної культури до анімаційно-гурткової роботи методами активного навчанняuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.29038/2220-7481-2022-01-17-23-
dc.citation.issue1(57)-
dc.citation.journalTitleФізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві-
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0003-2789-7586-
dc.subject.udc796:378.016-027.22-027.556uk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FFKiZ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
222.pdf1,16 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.