Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20482
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЄмчик, Олександра Григорівна-
dc.contributor.authorYemchyk, Oleksandra-
dc.contributor.authorКоменда, Людмила-
dc.contributor.authorKomenda, Liudmyla-
dc.date.accessioned2022-06-16T11:26:58Z-
dc.date.available2022-06-16T11:26:58Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationЄмчик, О., Коменда, Л. (2022). Розвиток математичних здібностей у дітей старшого дошкільного віку засобами сюжетно-рольових ігор. Acta Paedagogiсa Volynienses, 1, 50–55, doi: https://doi.org/10.32782/apv/2022.1.1.8uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20482-
dc.description.abstractСтаттю присвячено теоретичному обґрунтуванню методики підвищення рівня математичних здібностей у дітей дошкільного віку за допомогою сюжетно-рольових ігор. Здійснено аналіз досліджуваної проблеми, з’ясовано сутність понять «математичний розвиток», «математичні здібності», виявлено їх особливості. Здійснивши аналіз та систематизацію термінів, понять та категорій у математичному розвитку дітей дошкільного віку, ми отримано можливість розгледіти рангову взаємозалежність між поняттями у процесі математичного розвитку дітей. Це дало змогу узагальнити сутність поняття математичний розвиток – процес якісних і кількісних змін в інтелектуальній сфері особистості, які виникають в результаті формування у дитини елементарних математичних уявлень, понять, а також пов’язаних з ними логічних операцій. Конкретизовано критерії, показники та рівні розвитку логіко-математичної компетентності дітей дошкільного віку загалом та математичних здібностей зокрема в сучасних умовах. Розроблено й обґрунтовано методику підвищення рівня математичних здібностей у дітей дошкільного віку за допомогою сюжетно-рольових ігор. Визначено, що ефективність методики забезпечуватиметься за таких педагогічних умов: створення педагогом розвивального комфортного середовища в умовах закладу дошкільної освіти для забезпечення ефективності процесу розвитку математичних здібностей; реалізація конструктивної взаємодії педагогів і батьків у процесі логіко-математичного розвитку; урахування вікових та індивідуальних особливостей розвитку дітей дошкільного віку в процесі розвитку математичних здібностей; впровадження поетапної методики підвищення розвитку математичних здібностей у дітей.uk_UK
dc.format.extent50-55-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectлогіко-математична компетентністьuk_UK
dc.subjectматематичні здібності дітей дошкільного вікуuk_UK
dc.subjectсюжетно-рольова граuk_UK
dc.subjectlogical-mathematical competenceuk_UK
dc.subjectmathematical abilities of preschool childrenuk_UK
dc.subjectplot-role playuk_UK
dc.titleРозвиток математичних здібностей у дітей старшого дошкільного віку засобами сюжетно-рольових ігорuk_UK
dc.title.alternativeDevelopment of mathematical abilities in children of senior preschool age by means of plot-role gamesuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.32782/apv/2022.1.1.8-
dc.citation.issue1-
dc.citation.journalTitleActa Paedagogica Volynienses-
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.contributor.affiliationЗДО № 2 «Сонечко», м. Луцькuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.coverage.placenameЛуцькuk_UK
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0003-0261-8595-
dc.identifier.orcidhttp://orcid.org/0000-0002-4535-1862-
dc.subject.udc373.2091.33-027.22:316.663.5]:373.2016:511-028.31uk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FP)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
406.pdf252,19 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.