Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20426
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПанфілова, Олександра Георгіївна-
dc.contributor.authorПавлович, Олена Вікторівна-
dc.contributor.authorГуменюк, Богдана Олександрівна-
dc.date.accessioned2022-05-31T09:30:20Z-
dc.date.available2022-05-31T09:30:20Z-
dc.date.issued2021-03-
dc.identifier.citationПанфілова.О., Павлович О., Гуменюк Б. Поєднання арт-терапії та уроків мистецтва в школі з метою психокорекції.Priority directions of science and technology development. Kyiv, 2021. Pp .739-745uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20426-
dc.description.abstractУ статті йдеться про значення та використання арт-терапії на уроках мистецтва у школі. Одне із основних завдань арт-терапії полягає у психокорекції засобами мистецтва. Розглянуто види та методи застосування арт-терапії, які є найбільш результативними на думку науковців. Розглянуто та проаналізовано вивчення даної проблеми сучасними науковцями.uk_UK
dc.format.extent739-745-
dc.language.isoukuk_UK
dc.subjectарт-терапіяuk_UK
dc.subjectестетичне вихованняuk_UK
dc.subjectмистецтвоuk_UK
dc.subjectурокиuk_UK
dc.subjectдіти з особливими потребамиuk_UK
dc.titleПоєднання арт-терапії та уроків мистецтва в школі з метою психокорекціїuk_UK
dc.typeConference Abstractuk_UK
dc.citation.conferencePriority directions of science and technology development-
dc.contributor.affiliationКременецька обласна гуманітарно-педагогічна академія ім. Тараса Шевченкаuk_UK
dc.contributor.affiliationКременецька обласна гуманітарно-педагогічна академія ім. Тараса Шевченкаuk_UK
dc.contributor.affiliationКременецький педагогічний коледжuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.relation.referencesДмитрієва І.В. Корекційна спрямованість естетичного виховання в старших класах допоміжної школи: монографія. Словянськ, 2008. 373 с.uk_UK
dc.relation.referencesКільдеров Д.Е. Уявні просторові перетворення як необхідний компонент розумового розвитку учнів // Реклама і дизайн в умовах глобалізації вищої освітита інформаційної інтеграції: зб наук пр. Вип. 3. Київ: Інститут реклами, 2005. С.121-122.uk_UK
dc.relation.referencesКузава І. Формування художньо-естетичних інтересів у дітей із затримкою психічного розвитку // Проблеми психологічних технологій. Вип.4. Луцьк: Волин. обл. друк. 2000. С.156-161.uk_UK
dc.relation.referencesКоновець С.В. Освітньо-виховні функції образотворчого мистецтва // Реклама і дизайн в умовах глобалізації вищої освітита інформаційної інтеграції: зб наук пр. Вип. 3. Київ: Інститут реклами, 2005. С. 135-137.uk_UK
dc.relation.referencesТатаріна О.В. Людина, що звучить. Практикум з музичної терапії. Київ: Астамір-В, 2017. 208 сuk_UK
dc.relation.referencesТатаріна О.В. Практикум з арт-терапії в роботі з дітьми. Київ: Астамір-В, 2018. 256 сuk_UK
dc.subject.udc159.922.73:376uk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FKiM)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
art.pdf234,3 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.