Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20426
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Панфілова, Олександра Георгіївна | - |
dc.contributor.author | Павлович, Олена Вікторівна | - |
dc.contributor.author | Гуменюк, Богдана Олександрівна | - |
dc.date.accessioned | 2022-05-31T09:30:20Z | - |
dc.date.available | 2022-05-31T09:30:20Z | - |
dc.date.issued | 2021-03 | - |
dc.identifier.citation | Панфілова.О., Павлович О., Гуменюк Б. Поєднання арт-терапії та уроків мистецтва в школі з метою психокорекції.Priority directions of science and technology development. Kyiv, 2021. Pp .739-745 | uk_UK |
dc.identifier.uri | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20426 | - |
dc.description.abstract | У статті йдеться про значення та використання арт-терапії на уроках мистецтва у школі. Одне із основних завдань арт-терапії полягає у психокорекції засобами мистецтва. Розглянуто види та методи застосування арт-терапії, які є найбільш результативними на думку науковців. Розглянуто та проаналізовано вивчення даної проблеми сучасними науковцями. | uk_UK |
dc.format.extent | 739-745 | - |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.subject | арт-терапія | uk_UK |
dc.subject | естетичне виховання | uk_UK |
dc.subject | мистецтво | uk_UK |
dc.subject | уроки | uk_UK |
dc.subject | діти з особливими потребами | uk_UK |
dc.title | Поєднання арт-терапії та уроків мистецтва в школі з метою психокорекції | uk_UK |
dc.type | Conference Abstract | uk_UK |
dc.citation.conference | Priority directions of science and technology development | - |
dc.contributor.affiliation | Кременецька обласна гуманітарно-педагогічна академія ім. Тараса Шевченка | uk_UK |
dc.contributor.affiliation | Кременецька обласна гуманітарно-педагогічна академія ім. Тараса Шевченка | uk_UK |
dc.contributor.affiliation | Кременецький педагогічний коледж | uk_UK |
dc.coverage.country | UA | uk_UK |
dc.relation.references | Дмитрієва І.В. Корекційна спрямованість естетичного виховання в старших класах допоміжної школи: монографія. Словянськ, 2008. 373 с. | uk_UK |
dc.relation.references | Кільдеров Д.Е. Уявні просторові перетворення як необхідний компонент розумового розвитку учнів // Реклама і дизайн в умовах глобалізації вищої освітита інформаційної інтеграції: зб наук пр. Вип. 3. Київ: Інститут реклами, 2005. С.121-122. | uk_UK |
dc.relation.references | Кузава І. Формування художньо-естетичних інтересів у дітей із затримкою психічного розвитку // Проблеми психологічних технологій. Вип.4. Луцьк: Волин. обл. друк. 2000. С.156-161. | uk_UK |
dc.relation.references | Коновець С.В. Освітньо-виховні функції образотворчого мистецтва // Реклама і дизайн в умовах глобалізації вищої освітита інформаційної інтеграції: зб наук пр. Вип. 3. Київ: Інститут реклами, 2005. С. 135-137. | uk_UK |
dc.relation.references | Татаріна О.В. Людина, що звучить. Практикум з музичної терапії. Київ: Астамір-В, 2017. 208 с | uk_UK |
dc.relation.references | Татаріна О.В. Практикум з арт-терапії в роботі з дітьми. Київ: Астамір-В, 2018. 256 с | uk_UK |
dc.subject.udc | 159.922.73:376 | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи (FKiM) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
art.pdf | 234,3 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.