Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20318
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorTotska, Olesia Leontiivna-
dc.contributor.authorТоцька, Олеся Леонтіївна-
dc.date.accessioned2022-05-09T08:46:07Z-
dc.date.available2022-05-09T08:46:07Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationTotska O. Forming project budget for financial and economic literacy for children of preschool and primary school age using Microsoft Office Project. Educational Analytics of Ukraine. 2022. № 1 (17). С. 19–29.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20318-
dc.descriptionРинок фінансових послуг стрімко розвивається в сучасному динамічному світі. Фінансова інклюзія наших співвітчизників безпосередньо залежить від їх фінансово-економічної грамотності. Тому знайомство громадян України з фінансовими й економічними термінами, а також основами здійснення фінансових операцій повинно відбуватися ще в дитячі роки. Метою статті є формування бюджету освітнього проєкту фінансово-економічної грамотності для дітей дошкільного та молодшого шкільного віку за допомогою програми Microsoft Office Project. У статті описано ознаки проєкту (мету, наявні ієрархічні цілі, координоване виконання пов’язаних між собою дій, часові рамки, наявність бюджету, унікальність). Проєкт фінансово-економічної грамотності для дітей віднесено до певних видів проєктів за різними класифікаційними ознаками (масштабом, тривалістю, галузевою приналежністю, функціональним спрямуванням, характером залучених сторін, ступенем складності, складом і структурою залучених організацій, вимогами до якості проєкту, ступенем обов’язковості, ступенем зв’язку, кількістю учасників). Поетапний алгоритм розроблення проєкту від формування команди проєкту до формування бюджету проєкту сформовано й описано. Використано методи: SWOT-аналіз (для визначення сильних і слабких сторін, загроз і можливостей проєкту), критичного шляху (для планування робіт проєкту), бюджетування (для формування бюджету проєкту). Описано алгоритм автоматизованого планування задач проєкту в програмі Microsoft Office Project. До бюджету проєкту включено витрати на друк презентаційних матеріалів; створення малюнків для пояснення фінансових й економічних термінів, що будуть використані в дитячій книзі; створення макету та друк дитячої книги; створення мультфільму; створення веб-сторінки проєкту; оплату праці викладачів за проведення навчальних занять. Часові рамки проєкту склали 5,5 місяців. Вказано на універсальності проєкту, оскільки його можуть реалізувати викладачі кафедр економічного профілю будь-якого закладу вищої освіти України. Відзначено, що розроблений проєкт фінансово-економічної грамотності для дітей може слугувати основою для інших освітніх проєктів у сфері дошкільної чи шкільної освіти або для аналогічних проєктів фінансово-економічної грамотності, де цільовою аудиторією будуть учні середніх і старших класів, які навчаються в закладах загальної середньої освіти, гімназіях, ліцеях.uk_UK
dc.description.abstractThe financial services market is developing rapidly in today’s dynamic world. The financial inclusion of our compatriots directly depends on their financial and economic literacy. Therefore, awareness of Ukrainian citizens with financial and economic terms, as well as the basics of financial transactions should take place in childhood. The aim of the article is to draw up the budget of the educational project of financial and economic literacy for the children of preschool and primary school age with the help of the Microsoft Office Project. The article describes the features of the project (purpose, existing hierarchical goals, coordinated implementation of related actions, time frame, availability of the budget, uniqueness). The project of financial and economic literacy for the children is classified into certain types of projects according to different classification criteria (scale, duration, industry affiliation, functional direction, the nature of the parties involved, the degree of complexity, the composition and structure of the organizations involved, the requirements for project quality, the degree of binding, the degree of communication, the number of participants). The step-by-step algorithm of project development from the establishment of the project team to project budget formulation is created and described. Methods used: SWOT-analysis (to identify strengths and weaknesses, threats and opportunities of the project), critical path (for planning project works), budgeting (for project budgeting). The algorithm of automated scheduling of project tasks in the Microsoft Office Project program is described. The project budget includes the costs of printing presentation materials; creating drawings to explain the financial and economic terms that will be used in the children’s book; creating a layout and printing a children’s book; creating a cartoon; creating a project web page; remuneration of teachers for conducting training sessions. The time frame of the project was 5,5 months. The universality of the project is indicated, as it can be implemented by teachers of economic departments of any institution of higher education in Ukraine. It is noted that the developed project of financial and economic literacy for the children can serve as a basis for other educational projects in preschool or school education or for similar projects of financial and economic literacy, where the target audience will be middle and high school students studying in general secondary education institutions, gymnasiums, lyceums.uk_UK
dc.format.extent19–29-
dc.language.isoenuk_UK
dc.publisherДержавна наукова установа «Інститут освітньої аналітики»uk_UK
dc.subjectbudgetuk_UK
dc.subjectprojectuk_UK
dc.subjectfinancial and economic literacyuk_UK
dc.subjectchildren of preschool and primary school ageuk_UK
dc.subjectMicrosoft Office Projectuk_UK
dc.subjectбюджетuk_UK
dc.subjectпроєктuk_UK
dc.subjectфінансово-економічна грамотністьuk_UK
dc.subjectдіти дошкільного та молодшого шкільного вікуuk_UK
dc.subjectMicrosoft Office Projectuk_UK
dc.titleForming project budget for financial and economic literacy for children of preschool and primary school age using Microsoft Office Projectuk_UK
dc.title.alternativeФормування бюджету проєкту фінансово-економічної грамотності для дітей дошкільного та молодшого шкільного віку засобами Microsoft Office Projectuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.32987/2617-8532-2022-1-19-29-
dc.citation.issue1(17)-
dc.citation.journalTitleEducational Analytics of Ukraine-
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.coverage.placenameм. Київuk_UK
dc.identifier.citationenТоцька O. Формування бюджету проєкту фінансово-економічної грамотності для дітей дошкільного та молодшого шкільного віку засобами Microsoft Office Project. Освітня аналітика України. 2022. № 1 (17). С. 19–29.uk_UK
dc.relation.referencesen1. OECD. (2012). Financial education in schools. Retrieved from https://www.oecd.org/finance/financial-education/FinEdSchool_web.pdf.uk_UK
dc.relation.referencesen2. Andriichuk, V. (2021). Teaching financial literacy in primary school students: international experience. Continuing professional education: theory and practice, 1, 81–87. Retrieved from http://nbuv.gov.ua/UJRN/NPO_2021_1_12 [in Ukrainian].uk_UK
dc.relation.referencesen3. Baradiya, N. G. (2018). Competency approach in the process of studying financial literacy in the gymnasiums and lyceums. Innovative pedagogy, 3, 49–52. Retrieved from http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2018_3_11 [in Ukrainian].uk_UK
dc.relation.referencesen4. Vozniuk, М., & Boiko, S. (2014). Financial literacy lessons in children’s health institutions. Bulletin of the National Bank of Ukraine, 11, 67–68. Retrieved from http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnbu_2014_11_22 [in Ukrainian].uk_UK
dc.relation.referencesen5. Pyskun, O. M., & Sokol, N. V. (2018). The development of entrepreneurship and financial literacy of senior students in the process of technological education. Bulletin of Chernihiv national pedagogical university. Ser.: Pedagogical sciences, 151(2), 118–122. Retrieved from http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2018_151(2)__ 28 [in Ukrainian].uk_UK
dc.relation.referencesen6. Andriievska, V. M., Bilousova, L. I., & Sapenko, A. A. (2018). STEAM-project for development of students’ financial literacy. Public education, 2, 25–31. Retrieved from http://nbuv.gov.ua/UJRN/NarOsv_2018_2_6 [in Ukrainian].uk_UK
dc.relation.referencesen7. Frisancho, V. (2019). The impact of financial education for youth. Retrieved from https://publications.iadb.org/publications/english/document/The_Impact_of_ Financial_Education_for_Youth_en.pdf.uk_UK
dc.relation.referencesen8. Garg, N., & Singh, S. (2018). Financial literacy among youth. International Journal of Social Economics, 45, 1, 173–186. Retrieved from https://doi.org/10.1108/IJSE-11-2016-0303.uk_UK
dc.relation.referencesen9. Totska, O. L. (2020). Managing the development of higher education of Ukraine in European educational area. Lutsk: Vezha-Druk. 532 p. Retrieved from https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20037 [in Ukrainian].uk_UK
dc.relation.references1. Financial education in schools. OECD, 2012. URL: https://www.oecd.org/finance/financial-education/FinEdSchool_web.pdf.uk_UK
dc.relation.references2. Андрійчук В. Навчання фінансової грамотності учнів початкової школи: міжнародний досвід. Неперервна професійна освіта: теорія і практика. 2021. Вип. 1. С. 81–87. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NPO_2021_1_12 (дата звернення: 29.12.2021).uk_UK
dc.relation.references3. Барадія Н. Г. Компетентнісний підхід у процесі вивчення фінансової грамотності в гімназії та ліцеї. Інноваційна педагогіка. 2018. Вип. 3. С. 49–52. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2018_3_11 (дата звернення: 29.12.2021).uk_UK
dc.relation.references4. Вознюк М., Бойко С. Заняття з фінансової грамотності в дитячих оздоровчих закладах. Вісник Національного банку України. 2014. № 11. С. 67–68. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnbu_2014_11_22 (дата звернення: 29.12.2021).uk_UK
dc.relation.references5. Пискун О. М., Сокол Н. В. Розвиток підприємливості та фінансової грамотності учнів старшої школи в процесі технологічної освіти. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Сер.: Педагогічні науки. 2018. Вип. 151(2). С. 118–122. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_ 2018_151(2)__28 (дата звернення: 29.12.2021).uk_UK
dc.relation.references6. Андрієвська В. М., Білоусова Л. І., Сапенко А. А. STEАM-проект із розвитку фінансової грамотності учнів. Народна освіта. 2018. Вип. 2. С. 25–31. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NarOsv_2018_2_6 (дата звернення: 29.12.2021).uk_UK
dc.relation.references7. Frisancho V. The impact of financial education for youth / Inter-American Development Bank. 2019. URL: https://publications.iadb.org/publications/english/ document/The_Impact_of_Financial_Education_for_Youth_en.pdf.uk_UK
dc.relation.references8. Garg N., Singh S. Financial literacy among youth. International Journal of Social Economics. 2018. Vol. 45. No. 1. P. 173–186. URL: https://doi.org/10.1108/IJSE-11-2016-0303.uk_UK
dc.relation.references9. Тоцька О. Л. Управління розвитком вищої освіти України в Європейському освітньому просторі : монографія. Луцьк : Вежа-Друк, 2020. 532 с. URL: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20037.uk_UK
dc.subject.jelG00uk_UK
dc.subject.jelН60uk_UK
dc.subject.jelС88uk_UK
dc.subject.jelJ15uk_UK
dc.subject.jelJ24uk_UK
dc.subject.udc336:005.336.2:[004.4-027.22:005.8]:373.2/.3uk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FEU)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
article_79.pdfстаття692,73 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
article_79 (переклад).pdfпереклад726,23 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.