Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20195
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМельник, Ірина Анатоліївна-
dc.date.accessioned2022-02-10T11:45:58Z-
dc.date.available2022-02-10T11:45:58Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationМельник І. А.(2021). Формування високої мовної культури майбутніх учителів словесників під час вивчення дисципліни «Правописна та культуромовна компетентності вчителя». Волинь філологічна: текст і контекст, (30), 62–71.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20195-
dc.description.abstractУ студії йдеться про формування високої мовної культури майбутніх учителів-словесників в епоху входження суспільства в глобалізаційний простір, що вимагає від сучасного фахівця володіння динамічною комбінацію знань, умінь, навичок, способів мислення, поглядів, цінностей, інших особистих якостей, які визначають його здатність успішно соціалізуватися, провадити професійну й подальшу навчальну діяльність. Курс «Правописна та культуромовна компетентності вчителя» входить до циклу нормативних дисциплін професійного спрямування підготовки бакалавра, за освітньо-професійною програмою Середня освіта. Польська мова. Він має на меті підготувати вчителя з високою мовною компетентністю, готового миттєво реагувати на інформаційні та комунікативні запити суспільства. Класична й новітня наукова, навчально-методична та довідкова література, запропонована для опрацювання, спонукатиме до повсякчасного навчання та самовдосконалення, питання та завдання, передбачені планом практичного заняття, заохочуватимуть до самостійного пошуку необхідної інформації й творчого застосування здобутих знань у різних комунікативних ситуаціях, формуватимуть свідоме ставлення до державної мови, утверджуватимуть рідне українське слово в усій його величі нормативності та довершеності, прилучатимуть до культурних і духовних надбань українського народу й людства загалом, допоможуть виховати національно свідому й духовно багату особистість із цілісними світоглядними уявленнями тощо. Комплекс вдало дібраних практичних завдань і вправ формуватимуть фонетичні, ортоепічні, акцентуаційні, графічні, ортографічні, лексичні, стилістичні, граматичні та пунктуаційні вміння й навички, необхідні для успішної реалізації професійної діяльності майбутніх учителів-словесників.uk_UK
dc.format.extent62–71-
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українки-
dc.subjectкомпетентністьuk_UK
dc.subjectкультуромовна компетентністьuk_UK
dc.subjectфонетична компетентністьuk_UK
dc.subjectортоепічна компетентністьuk_UK
dc.subjectакцентуаційна компетентністьuk_UK
dc.subjectграфічна компетентністьuk_UK
dc.subjectортографічна компетентністьuk_UK
dc.subjectлексична компетентністьuk_UK
dc.subjectстилістична компетентністьuk_UK
dc.subjectморфологічна компетентністьuk_UK
dc.subjectсинтаксична компетентністьuk_UK
dc.subjectпунктуаційна компетентністьuk_UK
dc.titleФормування високої мовної культури майбутніх учителів словесників під час вивчення дисципліни «Правописна та культуромовна компетентності вчителя»uk_UK
dc.typeArticle-
dc.citation.issue30-
dc.citation.journalTitleВолинь філологічна: текст і контекст-
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subject.udc811.161.2’271:378]-057.87-
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FFG)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
942-Текст статті-3501-1-10-20210827.pdf622,68 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.