Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20184
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКульчицька, Анна Валеріївна-
dc.date.accessioned2022-02-08T13:54:04Z-
dc.date.available2022-02-08T13:54:04Z-
dc.date.issued2022-01-
dc.identifier.citationКульчицька А. В. Психологія коучингу : силабус нормативної навчальної дисципліни підготовки магістрів спеціальності 053 Психологія освітньо-професійної програми Психологія для денної і заочної форм навчання / Волинський національний університет імені Лесі Українки, факультет психології, кафедра педагогічної та вікової психології. Луцьк, 2021. С. 14.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20184-
dc.description.abstractМета і завдання навчальної дисципліни полягають у формуванні комплексного уявлення про коучинг, про сутність й особливості процесу коучингу, а також про основні інструменти коучингу, які можуть бути застосовані у різних сферах життєдіяльності та спрямовані на навчання та розвиток особистості. До основних завдань курсу входить ознайомлення здобуваців з історією виникнення коучингу, основним принципам та завданням психології коучингу; формування у здобувачів системи поглядів на основні вимоги до особистості коуча відповідно професійних стандартів та ключові компетенції коуча; ознайомлення студентів з особливостями процесу коучингу, основними аспектами вивчення запиту, категорією потенційних клієнтів коуча, особливостями емоційної та мотиваційної складової під час коучингового процесу. Вивчення дисципліни передбачає висвітлення сутності й особливостей процесу коучингу, а також основних інструментів коучингу, які можуть бути застосовані у різних сферах життєдіяльності та спрямовані на навчання та розвиток особистості. Навчальний курс спрямований на ознайомлення здобувачів з історією виникнення коучингу, сутністю поняття «коуч» та «коучинг», основними принципами та завданнями психології коучингу. Дисципліна передбачає також формування в студентів системи поглядів на основні вимоги до особистості коуча відповідно професійних стандартів, ключові компетенції коуча; ознайомлення здобвачів з особливостями процесу коучингу, основними аспектами вивчення запиту, категорією потенційних клієнтів коуча, особливостями емоційної та мотиваційної складової під час коучингового процесу. Завданнями курсу також є формування у здобувачів професійних компетентностей коуча та здійснення апробації коучингових технологій.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українки-
dc.subjectкоучингuk_UK
dc.subjectпрофесійні стандартиuk_UK
dc.subjectінноваційна технологіяuk_UK
dc.subjectкоуч процесuk_UK
dc.subjectцілепокладанняuk_UK
dc.subjectмотиваціяuk_UK
dc.titleПсихологія коучингуuk_UK
dc.typeTraining programuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні матеріали (FPsy)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Psy_couch21.pdf540,12 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.