Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20109
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГоловін, Микола Борисович-
dc.contributor.authorГоловіна, Ніна Анатоліївна-
dc.contributor.authorГоловіна, Неля Миколаївна-
dc.date.accessioned2022-01-26T13:23:35Z-
dc.date.available2022-01-26T13:23:35Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationHolovin, M., Holovina, N., & Holovina, N. (2018). МОДЕЛЬНИЙ РОЗГЛЯД ПІЗНАВАЛЬНИХ ПРОЦЕСІВ, СУПУТНІХ НАВЧАЛЬНОМУ ПРОГРАМУВАННЮ. Психологічні перспективи, (31), 57–70. https://doi.org/10.29038/2227-1376-2018-31-57-70uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20109-
dc.description.abstractРозглянуто авторську оригінальну психологічну модель ментальних пізнавальних процесів, що забезпечують навчальне програмування. Уявлення про програму, що формуютьсяв процесі навчальних дій, поданоу вигляді ієрархічної структури. Вона розростається невеликими, логічно завершеними фрагментами. Модельний механізм формування цієї структури в процесі навчання окреслено лаконічною схемою, у якій задіяно три циклічні процеси. Їх ментальний механізм пояснено термінами формальної логіки. Представлена модель формування знань є універсальною. Вона може бути платформою для розробки методик навчання в будь-якій галузі знань. Навчальне програмування вибрано для ілюстрації моделі, тому що ця сфера знань має витончену ієрархічну структуру, елементи якої є кроками алгоритму, що можуть бути швидко перевіреніна дієздатність. У цьому проявляється спорідненість цих пізнавальних схем із когнітивними картами. Це особливо добре помітно під час моделювання фізичних процесів, що мають візуальний складник свого розвитку на екрані. Саме тому приклади з програмування простих фізичних процесів розглянуто в цій роботі. Цікаві ментальні процеси, що супроводжують ускладнення програми в процесі її написання, тобто переходи від простішої до складнішої моделі фізичного процесу. Програмний фрагмент, у якому уособлюється ускладнення моделі фізичного процесу, логічно завершений. Він може бути охоплений полем уваги та усвідомлений. На прикладі ускладнення моделі фізичного процесу розглянуто механізми ускладнення структури уявлень про програму.uk_UK
dc.format.extent57–70-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectпізнавальні процесиuk_UK
dc.subjectпсихологічна модельuk_UK
dc.subjectдовготривала пам'ятьuk_UK
dc.subjectкороткочасна пам'ятьuk_UK
dc.subjectувагаuk_UK
dc.subjectсвідомістьuk_UK
dc.subjectцикли пізнавальнихuk_UK
dc.subjectформальна логікаuk_UK
dc.subjectструктура декларативних знаньuk_UK
dc.subjectпізнавальні структури та схемиuk_UK
dc.subjectметодика навчання інформатикиuk_UK
dc.titleМодельний розгляд пізнавальних процесів супутніх навчальному програмуваннюuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.29038/2227-1376-2018-31-57-70-
dc.citation.issue31-
dc.citation.journalTitleПсихологічні перспективи-
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.subject.udc013.77:004.42; 37.013.03:004.588(073)uk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FITM)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
model_rozgljad_prog.pdf1,24 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.