Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2000
Title: Формування здоров’язберігальних знань та навичок молодших школярів притулку
Other Titles: Formation of Health-Saving Knowledge and Habits Among Junior Pupils of an Orphanage
Authors: Цюпак, Ю
Tsiupak, Y
Bibliographic description (Ukraine): Цюпак, Ю. Формування здоров’язберігальних знань та навичок молодших школярів притулку / Ю. Цюпак // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. – Луцьк, 2012. – № 2(18). – С. 137-141. – Бібліогр.: 5 назв.
Issue Date: 2012
Date of entry: 28-Oct-2013
Publisher: Формування здоров’язберігальних знань та навичок молодших школярів притулку
Keywords: молодші школярі
рівень здоров’язбережувальних знань та навичок
дитячий притулок
orphanage
junior pupils
the level of health-saving knowledge and habits
Abstract: У статті виконано порівняльний аналіз рівня здоров’язберігальних знань та навичок молодших школярів дитячого притулку і їхніх однолітків із сімей. Результати досліджень показали, що діти, які поступають до притулку, мають недостатній рівень цих знань та навичок. Результати соціологічних досліджень дали змогу визначити, що більшість молодших школярів притулку майже не обізнані зі шкідливістю негативних звичок (тютюнопаління, уживання алкоголю) на здоров’я свого організму; більшість не дотримуються режиму харчування та особистої гігієни; не мають повного уявлення про значимість загартування для зміцнення здо¬ров’я й не загартовують свій організм; не систематично або зовсім не виконують ранкову гімнастику; майже не займалися спортом. Отримані результати підтвердили необхідність проведення з цими дітьми просвіт¬ницької роботи з фізкультурно-оздоровчої тематики. Цей аспект покладено в основу експериментальної програми занять “Будьмо здорові”. При розробці змісту занять ураховувався рівень здоров’язберігальних знань і навичок молодших школярів дитячого притулку, а також результати медичного огляду, фізичного роз¬витку та рухової підготовленості. Розкрито вплив експериментальної програми на рівень розвитку здоров’язберігальних знань та навичок дітей притулку. The comparative analysis of the level of health-saving knowledge and habits of the junior pupils who live in an orphanage and of those who live in their families has been carried out. The results of the investigation have shown that children who live in an orphanage have insufficient level of knowledge and habits. The results of sociological investigation gives the possibility to state that the majority of junior pupils who live in an orphanage have no idea about the harmful influence of bad habits (smoking, alcohol) on their health; many of them don’t follow regime of eating and personal hygiene; know little about the importance of training for strengthening their bodies; don’t do morning exercises or don’t do them systematically; do little sport. The results have proved the necessity of informing these children about physical, health work. This aspect has formed the basis of experimental syllabus ‘Be healthy’. The level of health-saving knowledge and habits of junior pupils who live in an orphanage and the results of their medical examination, their physical development and active preparedness have been taken into account in the contents of the lessons. The impact of the experimental syllabus on the level of the children’s getting health-saving knowledge and habits have been highlighted.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2000
Content type: Article
Appears in Collections:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2012, № 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
anot33.pdf290,64 kBAdobe PDFView/Open
anot34.pdf281,12 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.