Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/1997
Title: Диференційований підхід у процесі навчання юнаків старшої школи атлетичної гімнастики
Other Titles: Differentiated Approach in the Process of Teaching Athletic Gymnastics Among Schoolboys of High School.
Authors: Семенович, С
Кіндрат, В
Semenovich, S
Kindrat, V
Bibliographic description (Ukraine): Семенович, С. Диференційований підхід у процесі навчання юнаків старшої школи атлетичної гімнастики / С. Семенович, В. Кіндрат // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. – Луцьк, 2012. – № 2(18). – С. 125-129. – Бібліогр.: 10 назв.
Issue Date: 2012
Date of entry: 28-Oct-2013
Publisher: Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки
Keywords: фізичне здоров’я
фізичне виховання
атлетична гімнастика
юнаки 15–17 років
physical health
physical education
athletic gymnastics
15–17 year old schoolboys
Abstract: У роботі висвітлено актуальні питання процесу фізичного виховання юнаків старшої школи: підвищення ефективності, покращення рухової активності, індивідуальний підхід, збереження й зміцнення здоров’я. Зав-дання роботи – розробити та апробувати програму диференційованого підходу в навчанні атлетичної гімнастики юнаків 15–17 років; експериментально перевірити ефективність впливу розробленої методики на рівень фізичного здоров’я старшокласників. Для перевірки ефективності розробленої методики й змісту фізичного виховання проведено педагогічний експеримент із юнаками 15–17 років шкіл м. Рівного. Мате-матична обробка результатів експерименту показала вірогідно (Р<0,05) вищий рівень фізичного здоров’я юнаків старших класів експериментальних груп, що підтверджує позитивний вплив запропонованої методики. У фізичному вихованні юнаків старшої школи ми застосовували методику поділу їх на групи за станом фізич-ного здоров’я, на основі чого здійснювався диференційований підхід у визначенні дозування об’єму й інтенсив-ності вправ відповідно до індивідуально-групових особливостей. The research deals with topical problems of the process of physical education of high school youth: improvement of the effectiveness, physical activity, differentiated approach, preservation and promotion of health. Tasks of the research:1) to develop and approve the program of differentiated approach in teaching athletic gymnastics among 15-17 year-old schoolboys 2) to test by experiment the efficiency of the influence of developed methods on health level of high school students. To verify the efficiency of developed methods and content of physical education it has been conducted a pedagogical experiment with 15-17 year-old schoolboys from Rivne schools. Mathematical treatment of results of the experiment showed trustworthy (R<0, 05) higher health level of high school students from experimental groups, this confirms positive effect of suggested methods. In physical education of schoolboys of high school we applied the method of dividing them into groups according to the state of their health and on the ground of that we practiced differentiated approach concerning dosing of volume and intensity of exercises in accordance with individual group features.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/1997
Content type: Article
Appears in Collections:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2012, № 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
anot31.pdf327,76 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.