Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/1995
Title: До питання формування рухових навичок із волейболу в учнів у процесі профільного навчання
Other Titles: To the Question of Formation of Volley-Ball Motive Skills Among Students in the Process of Profile Teaching.
Authors: Олефір, Г
Olefir, A
Bibliographic description (Ukraine): Олефір, Г. До питання формування рухових навичок із волейболу в учнів у процесі профільного навчання / Г. Олефір // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. – Луцьк, 2012. – № 2(18). – С. 118-121. – Бібліогр.: 8 назв
Issue Date: 2012
Date of entry: 28-Oct-2013
Publisher: Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки
Keywords: рухові навички
технічні прийоми
профіль
motive skills
technical receptions
profile
Abstract: Соціальне й педагогічне значення порушеної проблеми в статті полягає у формування рухових навичок в учнів шкіл спортивного профілю в процесі занять із волейболу як базових для подальшого вступу у вищий навчальний заклад фізкультурного профілю. У цьому аспекті засвоєння програмного матеріалу з волейболу надасть можливість школярам самовизначитися на подальше оволодіння професією вчителя фізичної куль-тури або тренера з волейболу. Таке становище зумовлює потребу в розробці методики формування рухових навичок в учнів шкіл спортивного профілю за рахунок поглибленої спеціалізації. Розглянуто питання визначення й вивчення ефективних засобів, форм та методів для вдосконалення процесу формування рухових навичок як пріоритетне завдання статті. Особливу увагу приділено проблемі профільного навчання в сучасній системі освіти. Визначено особливості формування рухових навичок в учнів шкіл спортивного профілю в процесі занять із волейболу, дотримання яких приведе до значного приросту показників технічної майстерності учнів, перед-бачених програмою спортивних ігор. . Social and pedagogical meaning of the problem raised up in the article consists in shaping motor skills among pupils of sports profile during volleyball training, as basics for further entering higher educational establishment of athletic profile. In this aspect of mastering of programmatic material on volleyball will give possibility to pupils to constitute themselves on a further capture the profession of teacher of physical culture or volleyball coach. This is considering the need to develop methods of moving skills among pupils of sporting profile during in the process of employments by volleyball due to deep specialization. The author discusses the definition and explore effective means, forms and methods for the improvement of motor skills, as a priority task. The author of the article has given particular attention to the problem of structural learning in modern education. Certain features of motor skills among pupils of sporting profile during the training volleyball, which will lead to a significant increase in technical skill learners, programmed sports games.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/1995
Content type: Article
Appears in Collections:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2012, № 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
anot29.pdf273,19 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.