Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/19776
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorTotska, Olesia Leontiivna-
dc.contributor.authorTotskyі, Igor-
dc.date.accessioned2021-11-08T11:51:42Z-
dc.date.available2021-11-08T11:51:42Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationTotska О., & Totskyі І. . (2021). USE OF TECHNICAL TRAINING TOOLS FOR ACQUISITION OF FUTURE QUALIFIED WORKERS-PAINTERS WITH THE TECHNOLOGY OF PERFORMANCE OF VARNISH PAINTING. Professional Pedagogics, 2(23), 27–35. https://doi.org/10.32835/2707-3092.2021.23.27-35uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/19776-
dc.descriptionАктуальність статті зумовлена, з одного боку, необхідністю організації освітнього процесу в закладі професійної (професійно-технічної) освіти (далі – П(ПТ)О) на рівні,здатному задовольнити вимоги Державного стандарту професійно-технічної освіти для підготовки (підвищення кваліфікацій) робітників з професії «живописець» (випускник закладу П(ПТ)О за кваліфікацією «живописець 4-го розряду» серед іншого повинен знати технологію виконання підлакового живопису), а з іншого, – важливістю використання в освітньому процесі комп’ютерних програм і технічних засобів навчання (далі – ТЗН) для підвищення ефективності формування у здобувачів освіти умінь і навичок роботи за технікою «підлаковий живопис». Мета: розробити алгоритм підготовки та проведення уроку з ознайомлення майбутніх кваліфікованих робітників-живописців з технологією виконання підлакового живопису. Методи: ілюстрування та демонстрації для наочного відображення процесу виконання підлакового живопису з метою підвищення уваги, збільшення зацікавленості, покращення запам’ятовування й засвоювання здобувачами освіти навчального матеріалу. Результати: розроблено алгоритм підготовки та проведення уроку з підлакового живопису, що має три послідовні етапи: оформлення дерев’яної тарілки в техніці «Крапковий розпис»; за допомогою комп’ютерних програм Windows Movie Maker, KMPlayer, MS Office PowerPoint, MS Office Word здійснення монтажу відео, його дефрагментація на окремі зображення, розробка презентації та плану уроку; безпосереднє проведення уроку. Висновки: за умови попередньої зміни підетапів та їх змістового наповнення розроблений алгоритм ефективний для проведення уроків з живопису на інші теми та може використовуватися при опануванні таких дисциплін як «Технологія виконання художніх робіт», «Основи композиції», «Рисунок».uk_UK
dc.description.abstractThe relevance of the article is due, on the one hand, to the need to organize the educational process in the professional (vocational) education school (hereinafter – P(V)E school) at a level capable of meeting the requirements of the State standard of vocational education for training (advanced training) of workers in the profession of «painter» (a graduate of the P(V)E school with the qualification «painter of the 4th category» must, among other things, know the technology of varnishing), and on the other – the importance of using computer programs and technical training tools (hereinafter – TTT) in the educational process to increase the effectiveness of the formation of students’ skills and abilities to work on the technique of «varnish painting». Aim: to develop an algorithm for preparing and conducting a lesson to acquaint future qualified workers-painters with the technology of varnish painting. Methods: illustrations and demonstrations to visualize the process of varnishing in order to increase attention, increase interest, improve memorization and assimilation of educational material by students. Results: an algorithm for preparing and conducting a lesson on varnish painting has been developed, which has three successive stages: design of a wooden plate in the technique of «Dot painting»; using computer programs Windows Movie Maker, KMPlayer, MS Office PowerPoint, MS Office Word to edit video, defragment it into individual images, prepare a presentation and lesson plan; direct lesson. Conclusions: subject to the previous change of sub-stages and their content, the developed algorithm is effective for painting lessons on other topics and can be used in mastering such disciplines as «Technology of art», «Fundamentals of composition», «Drawing».uk_UK
dc.format.extent27-35-
dc.language.isoenuk_UK
dc.publisherInstitute of Vocational Education of the National Academy of Educational Sciences of Ukraineuk_UK
dc.subjectprofessional traininguk_UK
dc.subjectprofessional (vocational) education schooluk_UK
dc.subjecttechnology of varnish paintinguk_UK
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UK
dc.subjectзаклад професійної (професійно-технічної) освітиuk_UK
dc.subjectтехнологія підлакового живописуuk_UK
dc.titleUse of technical training tools for acquisition of future qualified workers-painters with the technology of performance of varnish paintinguk_UK
dc.title.alternativeВикористання технічних засобів навчання для ознайомлення майбутніх кваліфікованих робітників-живописців з технологією виконання підлакового живописуuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.32835/2707-3092.2021.23.27-35-
dc.citation.journalTitleProfessional Pedagogics-
dc.citation.volume2(23)-
dc.contributor.affiliationLesya Ukrainka Volyn National Universityuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.identifier.citationenТоцька, О., & Тоцький, І. . (2021). ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНІЧНИХ ЗАСОБІВ НАВЧАННЯ ДЛЯ ОЗНАЙОМЛЕННЯ МАЙБУТНІХ КВАЛІФІКОВАНИХ РОБІТНИКІВ-ЖИВОПИСЦІВ З ТЕХНОЛОГІЄЮ ВИКОНАННЯ ПІДЛАКОВОГО ЖИВОПИСУ. Професійна педагогіка, 2(23), 27–35. https://doi.org/10.32835/2707-3092.2021.23.27-35uk_UK
dc.subject.udc377.091.321:[75:37.091.64-029:6uk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FEU)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
article_78.pdfстаття536,34 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
article_78 (переклад).pdfпереклад588,99 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.