Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/19769
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДенисюк, Василь Іванович-
dc.contributor.authorЗавадська, Надія Вікторівна-
dc.contributor.authorДідух, Ольга Олегівна-
dc.date.accessioned2021-10-28T14:09:58Z-
dc.date.available2021-10-28T14:09:58Z-
dc.date.issued2020-12-
dc.identifier.citationДенисюк В., Завадська Н., Дідух О. Вікові особливості формування історичних знань в учнів 5–9 класів. Scientific Collection «InterConf», (39): with the Proceedings of the 8 th International Scientific and Practical Conference «Science and Practice: Implementation to Modern Society» (December 26–28, 2020). Manchester, Great Britain: Peal Press Ltd., 2020. P. 580–587.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/19769-
dc.description.abstractУ статті досліджено вікові особливості формування історичних знань, як структури, що складається з історичних уявлень, історичних понять та знань про закономірності історичного розвитку, в учнів 5–9 класів. Визначено значення окремих факторів, що впливають на формування історичних знань.uk_UK
dc.format.extent580–587-
dc.language.isoukuk_UK
dc.subjectісторичні знанняuk_UK
dc.subjectісторичне поняттяuk_UK
dc.subjectісторичні уявленняuk_UK
dc.subjectметодика формування історичних знаньuk_UK
dc.subjectвікові особливостіuk_UK
dc.subject5–9 класиuk_UK
dc.titleВікові особливості формування історичних знань в учнів 5–9 класівuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.relation.referencesВагин А. Методика обучения истории в школе. М.: Просвещение, 1972. 351 c.uk_UK
dc.relation.referencesГупан Н., Пометун О. Проблеми конструювання змісту шкільної навчальної програми з історії України для 8-го класу. Український педагогічний журнал. 2016. № 3. С. 121–131.uk_UK
dc.relation.referencesМанданова Е. Изучение исторических источников как средство развития познавательной деятельности учащихся 5–6 классов: автореф. на соискание уч. степени канд. пед наук. 13.00.02 – теория и методика обучения и воспитания (история, уровни общего и профессионального образования). Москва, 2007. 24 с.uk_UK
dc.relation.referencesПрокопчук В. Формування історичних уявлень школярів. Virtus: scientific journal. 2016. № 7. Р. 155–158.uk_UK
dc.relation.referencesТурянська О. Методика особистісно орієнтованого навчання історії в школі. Луганськ: Вид-во ДЗ «ЛНУ імені Тараса Шевченка», 2012. 222 с.uk_UK
dc.relation.referencesЯковенко Г. Методика навчання історії. Харків: Видавництво ХНАДУ, 2017. 324 с.uk_UK
dc.relation.references1Яранцева Н. Формирование информационных умений работы с источниками исторических знаний: на материале курса истории России в 6 классе: автореф. на соискание уч. степени канд. пед наук. 13.00.02 – теория и методика обучения и воспитания (история, уровни общего и профессионального образования). Санкт-Петербург, 2008. 24 с.uk_UK
dc.subject.udc373.016:94]:37.015.3uk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FH)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
7911-Текст статті-14833-1-10-20210105.pdf724,98 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.