Please use this identifier to cite or link to this item:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/1971
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Герасимчук, А. | - |
dc.contributor.author | Франків, Є. | - |
dc.contributor.author | Франків, Є. | - |
dc.contributor.author | Онисько, Є. | - |
dc.contributor.author | Gerasymchuk, A. | - |
dc.contributor.author | Frankiv, Yevs. | - |
dc.contributor.author | Frankiv, Yevg. | - |
dc.date.accessioned | 2013-10-24T14:56:43Z | - |
dc.date.available | 2013-10-24T14:56:43Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.citation | Педагогічні та психологічні аспекти формування професійної компетенції вчителів фізичної культури / А. Герасимчук [та ін.] // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. – Луцьк, 2012. – № 2(18). – С. 47-52. – Бібліогр.: 10 назв. | uk_UK |
dc.identifier.uri | http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/1971 | - |
dc.description.abstract | Розглянуто різні аспекти готовності майбутніх учителів фізичної культури до педагогічної діяльності. У сучасних умовах педагог виконує й поєднує багато ролей, які вимагають не лише професійної компетенції, педагогічної майстерності, а також і психологічної підготовленості. Сукупність об’єктивних та суб’єктивних характеристик складають потрібну основу для молодого фахівця, адже від нього залежить не лише рівень фізичної культури учнів, фізичних здібностей, а й рівень морального та духовного виховання. Тому вчитель повинен відповідати високим показникам психолого-педагогічної майстерності. Discussed various preparation aspects of future teachers of physical culture to educational activities. In modern conditions a teacher performs and combines many roles that require not only professional competence, pedagogical skills but also psychological preparedness. A set of objective and subjective characteristics are necessary foundation for young professionals because the level of physical education of students, physical abilities, but also the level of moral and spiritual education depend on them all. Therefore, the teacher must meet the high level of psychological-pedagogical skills. | uk_UK |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.publisher | Східноєвропейський національний університет ім.лесі Українки | uk_UK |
dc.subject | фізична культура | uk_UK |
dc.subject | педагогічна майстерність | uk_UK |
dc.subject | професійна компетенція | uk_UK |
dc.subject | physical education | uk_UK |
dc.subject | teaching skills | uk_UK |
dc.subject | professional competences | uk_UK |
dc.title | Педагогічні та психологічні аспекти формування професійної компетенції вчителів фізичної культури | uk_UK |
dc.title.alternative | Pedagogical and Psychological Aspects of Forming a Professional Competence of Physical Culture Teachers | uk_UK |
dc.type | Article | uk_UK |
dc.identifier.udc | УДК 378:796 | - |
Appears in Collections: | Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2012, № 2 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
anot12.pdf | 331,11 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.