Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/1970
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМішин, С-
dc.contributor.authorMishin, S-
dc.date.accessioned2013-10-24T14:48:40Z-
dc.date.available2013-10-24T14:48:40Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationМішин, С. Теоретичне обґрунтування поняття "самоосвіта" в процесі професійної педагогічної діяльності майбутнього фахівця / С. Мішин // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. – Луцьк, 2012. – № 2(18). – С. 74-77. – Бібліогр.: с. 76-77.uk_UK
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/1970-
dc.description.abstractВ умовах реформування вищої педагогічної освіти особливої актуальності набуває проблема підготовки майбутніх фахівців. Завдання роботи – аналіз змісту поняття “самоосвіта”, методи аналіз та узагальнення психолого педагогічної літератури; навчально-методичних праць щодо вдосконалення змісту, форм і методів самостійної діяльності студентів до самоосвіти. Самоосвіта є результатом та умовою ефективності освіти. Це цілеспрямоване добровільне вдосконаленням особистості у сфері науки, культури за допомогою самостійної й науково-дослідницької діяльності. Отже, самостійна робота є одним із засобів самоосвіти. Таким чином, стимулювання потреби майбутніх учителів до самоосвіти – завдання вищих педагогічних на¬вчальних закладів. In conditions of reforming of higher pedagogical education is becoming particularly urgent problem of preparation of future specialists. Objectives of work: analysis of the notion of “self-education”. Methods: analysis and synthesis of psychologycal and pedagogical literature, teaching and methodological works for improvement of content, forms and methods of independent work of students for self-education. 1. Self-education is the result and precondition of the effectiveness of education. 2. Self-education is a purposeful voluntary improvement of the person in the sphere of science, culture through independent and scientific-research activity. Though, independent work is one of the means of self-education. Thus, the promotion of the needs of future teachers for self-education is the task of higher pedagogical educational institutions.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет ім.Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectсамоосвітаuk_UK
dc.subjectсамостійна роботаuk_UK
dc.subjectмайбутні фахівціuk_UK
dc.subjectself-educationuk_UK
dc.subjectself-education workuk_UK
dc.subjectfuture specialistsuk_UK
dc.titleТеоретичне обґрунтування поняття “самоосвіта” в процесі професійної педагогічної діяльності майбутнього фахівцяuk_UK
dc.title.alternativeTheoretical Reasoning of the Concept of “Self-Education” in the Process of Professional-Pedagogical Activity of Future Specialistsuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.identifier.udcУДК 37.091.041-
Розташовується у зібраннях:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2012, № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
anot18.pdf285,54 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.