Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/1966
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКотова, О-
dc.contributor.authorKotova, E-
dc.date.accessioned2013-10-24T14:12:11Z-
dc.date.available2013-10-24T14:12:11Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationКотова, О. Теоретико-методологічні засади та проблеми підготовки майбутніх учителів фізичного виховання до профільного навчання / О. Котова // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. – Луцьк, 2012. – № 2(18). – С. 66-69. – Бібліогр.: 12 назв.uk_UK
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/1966-
dc.description.abstractУ статті розглянуто теоретико-методологічні засади та проблеми підготовки майбутніх учителів фізичного виховання. Мета профільного навчання за спортивним напрямом – розвиток фізичних якостей, удосконалення техніко-тактичних дій до обраного виду спорту; виховання бережливого ставлення до здоров’я. Профільне навчання за спортивним напрямом спрямоване на набуття старшокласниками інтересу до видів професійної діяльності й прагнення до професійного самовизначення. На основі результатів аналізу наукової літератури визначено, що загальною тенденцією розвитку загальноосвітньої школи є її орієнтація на багатопрофільність загальної та професійної освіти. Підготовка майбутніх учителів фізичного виховання у вищих навчальних закладах спрямована на формування фахівця, здатного до організації фізичного виховання школярів різних вікових груп з урахуванням їхніх інтересів до занять різними видами спорту на засадах диференційованого й інтегративного підходів. In the article theoretical and methodological bases of problem of professional preparation of future teachers of physical education are investigated. The purpose of school education on sports destination supports the development of physical qualities, the improvement of technical and tactical actions in the chosen sport, education and care for health. Model training of future teachers of physical education to specialized education in high school we see as a commitment to academic work, qualitative characteristics that are appearing are methodical knowledge, motor-activity skills, design skills and professional orientation. Differential and technological approaches are theoretically motivated and developed technology for preparing future teachers of physical education to specialized education in high school. Experimental research has confirmed the effectiveness of technology training of future teachers of physical education to specialized education in high school and showed improvement of the quality of training facilities of professionally oriented work.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвопейський національний університет ім.Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectпрофесійна підготовка майбутніх учителів фізичного вихованняuk_UK
dc.subjectпрофільне навчанняuk_UK
dc.subjectстарша школаuk_UK
dc.subjectпрофорієнтаціяuk_UK
dc.subjectтехнологія підготовкиuk_UK
dc.subjectrofessional preparation of future teachers of physical educationuk_UK
dc.subjectprofile teachinguk_UK
dc.subjecttechnological preparation of the profile teachinguk_UK
dc.subjectsenior schooluk_UK
dc.subjectvocational orientationuk_UK
dc.titleТеоретико-методологічні засади та проблеми підготовки майбутніх учителів фізичного виховання до профільного навчанняuk_UK
dc.title.alternativePreparation of Future Teachers of Physical Education to the Profile Teaching at Senior School.uk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.identifier.udcУДК 378:796:331.548-
Розташовується у зібраннях:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2012, № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
anot16.pdf349,76 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.