Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/19647
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоць, Михайло Онисимович-
dc.date.accessioned2021-10-06T14:31:11Z-
dc.date.available2021-10-06T14:31:11Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationКоць М. О. Психологія (Основи психології. Вікова, педагогічна та спеціальна психологія) : силабус нормативної навчальної дисципліни підготовки бакалавра галузі знань 01 Освіта/Педагогіка, спеціальності: 016 Спеціальна освіта (016.02 Олігофренопедагогіка) Освітньо-професійна програма (спеціалізації) : Корекційна психопедагогіка та логопедія / Волинський національний університет імені Лесі Українки, факультет психології, кафедра педагогічної та вікової психології. Луцьк, 2021. 18 с.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/19647-
dc.description.abstractАнотація курсу. У навчальній дисципліні Психологія («Основи психології», «Вікова, педагогічна та спеціальна психологія») представлено теоретико-методологічні, практичні та вікові засади функціонування психіки та поведінки людини в нормі та з особливостями розвитку, психологічну специфіку освітньої діяльності. Метою навчальної дисципліни Психологія («Основи психології», «Вікова, педагогічна та спеціальна психологія») є формування у майбутніх педагогів сучасного уявлення про психічні процеси, психічні стани та індивідуально-типологічні особливості особистості та їх вікову динаміку; природу, причини та профілактику конфліктів; психологічну специфіку освітньої діяльності педагога. Завданнями вивчення навчальної дисципліни Психологія («Основи психології», «Вікова, педагогічна та спеціальна психологія») є теоретична та практична підготовка студентів з питань: - предмету психології як закономірностей розвитку і виявлення психічних явищ у житті та їх механізмів; - розвитку психіки; - виникнення та історичного розвитку людської свідомості; - становлення наукового розуміння психічних явищ; - сутності особистості, її рушійних сил розвитку та ідейної спрямованості; - психології пізнавальної діяльності особистості; - емоційно-вольової сторони діяльності особистості; - індивідуально-психологічних особливостей особистості. - психології навчання і виховання; - патопсихологічної характеристики психічних процесів та патопсихологічного розвитку як фактору девіантної поведінки.uk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українки-
dc.subjectпсихологіяuk_UK
dc.subjectоснови психологіїuk_UK
dc.subjectвікова психологіяuk_UK
dc.subjectспеціальна психологіяuk_UK
dc.subjectпедагогічна психологіяuk_UK
dc.titleПсихологія (Основи психології. Вікова, педагогічна та спеціальна психологія)uk_UK
dc.typeTraining programuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні матеріали (FPsy)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Psyhol_syl21_Коць_spets_osv.pdf1,24 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.