Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/19574
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЦьолик, Наталія Миколаївна-
dc.contributor.authorВасейко, Юлія Святославівна-
dc.date.accessioned2021-09-06T10:27:45Z-
dc.date.available2021-09-06T10:27:45Z-
dc.date.issued2020-08-28-
dc.identifier.citationЦьолик Н., Васейко Ю. Інформаційно-комунікаційні технології як сучасне знаряддя вивчення польської мови. Актуальні питання гуманітарних наук. 2020. Вип. 31. Т. 4. С. 216-220. DOI : https://doi.org/10.24919/2308-4863.4/31.214380uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/19574-
dc.description.abstractУ статті розглянуто використання інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) як інструментів, які сприяють вивченню польської мови та допомагають формуванню польськомовної комунікативної компетенції. Проаналізовані платформи можна використовувати для зацікавлення та мотивації учнів на уроках, урізноманітнення наочного матеріалу, створення навчальних матеріалів для інтерактивних дощок тощо. У період карантину та вимушеного дистанційного навчання представлені ресурси дадуть змогу організувати роботу окремих груп чи класів, спілкуватися з учнями та батьками, створювати різноманітні завдання та контролювати їх виконання зі змогою автоматично оцінювати роботу (Skype, Blogger, Teams, Zoom). Перевагою описаних платформ є змога користуватися безплатними версіями, доступність із різних браузерів та пристроїв, легкий та зрозумілий інтерфейс із демонстрацією можливостей цього інструменту. Різноманітні мовні версії дають змогу створювати завдання різними мовами, адже діти в школі вивчають як мінімум дві іноземні мови і таким чином можуть засвоювати лексичні одиниці не лише на основі рідної мови. Широкий спектр наповнення та форм – тести, квести, пазли, кросворди, ігри, мапи думок, діаграми – не дають учню втомлюватися, як від монотонного виконання типових вправ (Kahoot, Quizizz, Quizlet, LearningApps). Учень може створювати власні органайзери, робити закладки (Padlet, Evernote, Pinterest), що даватиме змогу повертатися до матеріалу. Ефективним візуальним методом подачі матеріалу є презентації (Рrezi, Еmaze, РowТoon). Інтернет-платформи дають змогу також поділитися своїми роботами та ідеями (Dropbox, Padlet, Pinterest, Penzu). Учні не завжди мають доступ до комп’ютера, тому користування платформами з мобільних телефонів дає змогу ознайомитися з матеріалами і виконати завдання в будь-якому місці та без особливих технічних вимог.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherДрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франкаuk_UK
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технології (ІКТ)uk_UK
dc.subjectпольська моваuk_UK
dc.subjectнаочністьuk_UK
dc.subjectінтернет-платформиuk_UK
dc.titleІнформаційно-комунікаційні технології як сучасне знаряддя вивчення польської мовиuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.24919/2308-4863.4/31.214380-
dc.contributor.affiliationСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українки, кандидат філологічних наук, доцент кафедри іноземних мов та перекладуuk_UK
dc.contributor.affiliationСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українки, кандидат філологічних наук, доцент кафедри слов’янської філологіїuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.subject.udc37.026.4:81-139uk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FFG)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ict.pdfСтаття з методики викладання польської мови298,93 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.