Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/19555
Назва: Особливості організації освітнього процесу учнів початкової школи із застосуванням технологій дистанційного навчання
Автори: Приходько, Лідія Анатоліївна
Ройко, Лариса Леонідівна
Бібліографічний опис: Приходько Л. А., Ройко Л. Л. Особливості організації освітнього процесу учнів початкової школи із застосуванням технологій дистанційного навчання. Математика. Інформаційні технології. Освіта. 2021, С. 86-90
Конференція/захід: Математика. Інформаційні технології. Освіта
Дата публікації: 2021
Дата внесення: 27-лип-2021
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: м. Луцьк
УДК: 378.018.43:373.3.091.12.011.3-051
Теми: дистанційне навчання
інформаційно-комунікаційні технології
початкова школа
Gооgle Сlassrооm
Google Meet
Edmodo
Classdojo
LearningApps
Діапазон сторінок: 86-90
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються особливості організації освітнього процесу учнів початкової школи за допомогою додатків Gооgle, сервісів Edmodo, Classdojo, LearningApps. Одним із факторів успішного функціонування будь-якої шкільної спільноти є взаємодія усіх учасників освітнього процесу. В умовах дистанційного навчання, коли вчитель і учні не можуть бути поруч, взаємодія між вчителем, учнями і батьками набуває особливої важливості. Від рівня комунікації залежить ефективність навчання, у процесі якого спілкування між учасниками освітнього процесу відбувається в межах штучно створеного комунікативного середовища
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/19555
Перелік літератури: 1. Воротникова І. П., Якубов С. В. Упровадження дистанційних технологій у навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів / І. П. Воротникова, С. В. Якубов. – К.: Київ. Ун-т ім. Б. Грінченка, 2017. 140 с.
2. Дистанційна освіта: сучасний та доступний підхід до процесу навчання [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://24tv.ua/education/distantsiyne_navchannya_v_shkoli_shho_tse_i_yak_pratsyuye_distantsiyna_osvita_v_ukrayini_n1188860
3. Наказ Міністерства освіти і науки України 08 вересня 2020 року № 1115 Положення про дистанційну форму здобуття повної загальної середньої освіти [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0941-20#n2
4. Постанова Кабінету Міністрів України «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» № 211 від 11.03 2020 р. [Електронний ресурс]. – Режим доступу : https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/211-2020-п
5. Приходько Л. А., Сьомак О. В., Ройко Л. Л. Використання додатків Google для підтримки дистанційного навчання учнів початкової школи / Л. А. Приходько, О. В. Сьомак, Л. Л. Ройко // Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції «Тенденції та перспективи розвитку освіти, науки та технології в епоху трансформаційних процесів». – Луцьк: Вежа, 2021. С. 207–210.
6. Якубов С. Дистанційне навчання. Організація процесу / С. Якубов. –[Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/6902/1/S_Yakubov_DSHSHS_1_IPPO.pdf
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FITM)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
royko_pruhodko.pdf587,98 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.