Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/19339
Title: Педагогічна психологія та методика викладання психології
Authors: Вічалковська, Наталія Калинівна
Bibliographic description (Ukraine): Вічалковська Н. К. Педагогічна психологія та методика викладання психології : силабус нормативної навчальної дисципліни підготовки бакалавра освітньо-професійної програми - Практична психологія / Волинський національний університет імені Лесі Українки, факультет психології та соціології, кафедра педагогічної та вікової психології. Луцьк, 2021. 22 с.
Issue Date: 2021
Date of entry: 17-Mar-2021
Publisher: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Country (code): UA
Keywords: психологія навчання
виховання
діяльність вчителя
Abstract: Курс «Педагогічна психологія та методика викладання психології» належить до циклу гуманітарних дисциплін, пов’язаних з пізнанням і використанням психологічного та особистісного потенціалу учня (студента) у процесі навчання, виховання, оволодінням соціальним досвідом. Дисципліна «Педагогічна психологія та методика викладання психології» - важливий курс психолого-педагогічного циклу, який навчає студентів розуміти закономірності психологічної діяльності людини у процесі розвитку і саморозвитку, виховання і самовиховання, навчання і самонавчання. Вивчення теоретичного матеріалу супроводжується практичними заняттями, тренінгами, відеоматеріалами. Предметом вивчення навчальної дисципліни «Педагогічна психологія та методика викладання психології» є вивчення психологічних закономірностей, характеристик, етапів, умов і критеріїв успішного протікання процесів засвоєння дітьми знань, моральних норм та принципів, формування їх світогляду та переконань. Навчальний курс з педагогічної психології та методики викладання психології – це система лекційних та практичних занять, індивідуальної (ІНДЗ) й самостійної роботи студентів (СРС), консультацій, іспиту, вихідного інформаційного забезпечення, яка побудова на основі таких принципів: 1) достовірності інформації; 2) системності викладу матеріалу, який призначений для використання в педагогічній діяльності; 3) встановлення міждисциплінарних зв’язків; 4) планомірної взаємодії суб’єктів навчального процесу (викладачів і студентів). Такий підхід є можливим на основі поєднання лекційної інформації з практичними вправами семінарських занять, практичними заняттями та самостійною підготовкою студентів зі спеціально розроблених питань.
URI: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/19339
Content type: Training program
Appears in Collections:Навчально-методичні матеріали (FPsy)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ped_psyhol_sul.pdf436,13 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.