Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/19288
Title: Маркетинг іміджу території як складова публічного управління
Authors: Чевжик, Л.
Affiliation: Рівненський державний гуманітарний університет
Bibliographic description (Ukraine): Чевжик Л. Маркетинг іміджу території як складова публічного управління. Інноваційний розвиток та безпека підприємств в умовах неоіндустріального суспільства: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (27 жовт. 2020 р.) / відп. ред. О. М. Полінкевич, Л. В. Шостак. Луцьк: ВНУ ім. Лесі Українки, 2020. 223-224.
Conference/Event: Інноваційний розвиток та безпека підприємств в умовах неоіндустріального суспільства
Issue Date: 2020
Date of entry: 10-Mar-2021
Publisher: Волинський національний університет ім. Лесі Українки
Country (code): UA
Place of the edition/event: Луцьк
Supervisor: Дейнега, І.
Page range: 223-224
URI: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/19288
ISBN: 978-966-600-699-1
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:Інноваційний розвиток та безпека підриємства в умовах неоіндустріального суспільства (2020)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
223-224.pdf498,36 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.