Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/19157
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorШквиря, Н.-
dc.contributor.authorКуруоглу, О.-
dc.date.accessioned2021-03-01T10:05:09Z-
dc.date.available2021-03-01T10:05:09Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationКуруоглу О. Маркетингові дослідження поведінки споживачів на ринку шоколаду. Інноваційний розвиток та безпека підприємств в умовах неоіндустріального суспільства: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (27 жовт. 2020 р.) / відп. ред. О. М. Полінкевич, Л. В. Шостак. Луцьк: ВНУ ім. Лесі Українки, 2020. 117-118.uk_UK
dc.identifier.isbn978-966-600-699-1-
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/19157-
dc.format.extent117-118-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет ім. Лесі Українкиuk_UK
dc.titleМаркетингові дослідження поведінки споживачів на ринку шоколадуuk_UK
dc.typeConference Abstractuk_UK
dc.citation.conferenceІнноваційний розвиток та безпека підприємств в умовах неоіндустріального суспільства-
dc.contributor.affiliationТаврійський державний агротехнологічний університет імені Дмитра Моторногоuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.coverage.placenameЛуцькuk_UK
Appears in Collections:Інноваційний розвиток та безпека підриємства в умовах неоіндустріального суспільства (2020)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
117-118.pdf499,64 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.