Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/19128
Title: Педагогічна психологія
Authors: Вічалковська, Наталія Калинівна
Bibliographic description (Ukraine): Вічалковська Н. К. Педагогічна психологія : силабус нормативної навчальної дисципліни підготовки бакалавра спеціальності 053 Психологія освітньо-професійної програми - Психологія; освітньо-професійної програми - Практична Психологія / Волинський національний університет імені Лесі Українки, факультет психології та соціології, кафедра педагогічної та вікової психології. Луцьк, 2019. 16 с.
Issue Date: 2019
Date of entry: 25-Feb-2021
Publisher: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Country (code): UA
Keywords: навчання
виховання
діяльність вчителя
Abstract: Курс «Педагогічна психологія» належить до циклу гуманітарних дисциплін, пов’язаних з пізнанням і використанням психологічного та особистісного потенціалу учня (студента) у процесі навчання, виховання, оволодінням соціальним досвідом. Дисципліна «Педагогічна психологія» - важливий курс психолого-педагогічного циклу, який навчає студентів розуміти закономірності психологічної діяльності людини у процесі розвитку і саморозвитку, виховання і самовиховання, навчання і самонавчання. Вивчення теоретичного матеріалу супроводжується практичними заняттями, тренінгами, відеоматеріалами. Предметом вивчення навчальної дисципліни «Педагогічна психологія» є вивчення психологічних закономірностей, характеристик, етапів, умов і критеріїв успішного протікання процесів засвоєння дітьми знань, моральних норм та принципів, формування їх світогляду та переконань. Мета педагогічної психології – виявляти, вивчати та описувати психологічні особливості та закономірності інтелектуального та особистісного розвитку людини під час навчання та виховання. Завданнями «Педагогічної психології» є формування знань у студентів об’єктивно оцінювати особливості організації навчально-виховного процесу сучасної школи, місце і роль учителя в ньому. Розвивати наукове і теоретичне мислення студентів, допомогти розкрити їм механізми і закономірності навчального та виховного впливу на особистість. Розробка психологічних засад удосконалення навчально-виховного процесу на всіх рівнях освітньої системи. У ході вивчення навчальної дисципліни cтуденти повинні набути наступних компетенцій: Загальні компетенції: • Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях • Здатність генерувати нові ідеї (креативність) • Уміння виявляти, ставити та вирішувати проблеми • Здатність діяти на основі етичних міркувань (мотивів). • Здатність діяти соціально відповідально та свідомо. фахові компетенції: • Здатність здійснювати теоретичний, методологічний та емпіричний аналіз актуальних проблем психологічної науки та / або практики • Здатність обирати і застосувати валідні та надійні методи наукового дослідження та/або доказові методики і техніки практичної діяльності. • Здатність здійснювати практичну діяльність (тренінгову, психотерапевтичну, консультаційну, психодіагностичну) з використанням науково верифікованих методів та технік. • Здатність організовувати та реалізовувати просвітницьку та освітню діяльність для різних категорій населення у сфері психології. • Здатність приймати фахові рішення у складних і непередбачуваних умовах, адаптуватися до нових ситуацій професійної діяльності. • Здатність дотримуватися у фаховій діяльності норм професійної етики та керуватися загальнолюдськими цінностями. • Здатність розробляти та впроваджувати інноваційні методи психологічної допомоги клієнтам у складних життєвих ситуаціях.
URI: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/19128
Content type: Training program
Appears in Collections:Навчально-методичні матеріали (FPsy)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ped_psyhol_syl.pdf419,63 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.