Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/19005
Title: Упаковка – інструмент маркетингу для ефективного збільшення обсягу продажу продукції
Authors: Пелих, М.
Affiliation: Національна металургійна академія України
Bibliographic description (Ukraine): Пелих М. Упаковка – інструмент маркетингу для ефективного збільшення обсягу продажу продукції. Інноваційний розвиток та безпека підприємств в умовах неоіндустріального суспільства: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (27 жовт. 2020 р.) / відп. ред. О. М. Полінкевич, Л. В. Шостак. Луцьк: ВНУ ім. Лесі Українки, 2020.429-431
Conference/Event: Інноваційний розвиток та безпека підприємств в умовах неоіндустріального суспільства
Issue Date: 2020
Date of entry: 18-Feb-2021
Publisher: Волинський національний університет ім. Лесі Українки
Country (code): UA
Place of the edition/event: Луцьк
Supervisor: Вишневська, М.
Page range: 429-431
URI: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/19005
ISBN: 978-966-600-699-1
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:Інноваційний розвиток та безпека підриємства в умовах неоіндустріального суспільства (2020)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
429-431.pdf488,78 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.