Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/18962
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМельник, Антоній Петрович-
dc.contributor.authorМагдисюк, Людмила Іванівна-
dc.contributor.authorКлюйко, Леся Федорівна-
dc.date.accessioned2021-02-12T12:04:37Z-
dc.date.available2021-02-12T12:04:37Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationМельник А. П., Магдисюк Л. І., Клюйко Л.Ф. Вплив успішності емоційно-психологічного клімату на девіантну поведінку підлітків // Психологія: реальність і перспективи : зб. наук. пр. Рівне, 2020. Вип. 14. С. 160-165. DOI https://doi.org/10.35619/prap_rv.vi14.165uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/18962-
dc.description.abstractСтаття присвячена теоретичному аналізу особливостей підліткового віку, що впливає та викликає у них неадекватну поведінку. Доведено, що норми поведінки встановлюються суспільством і включають дисциплінарний, моральний і правовий аспекти. Розглянуто, що девіантна поведінка формується на виклики оточуючого їх світу, що містить чимало жорстокості, насильства, агресії, ворожості, індивідуалізму. Також, проаналізовано психологічні фактори, котрі провокують та стають поштовхом до формування у дитини девіантних форм. Відповідно, важливим є врахування цих особливостей під час психологічного консультування батьків та дітей, що в свою чергу, дозволить покращити загальний та психологічний їх стан. Враховувати, що використання методів дослідження девіантної поведінки підлітка у роботі практичного психолога, мають ґрунтуватися як на симптоматичному (робота з конкретними симптомами відхилень), так і на профілактичному підході (зняття причин, факторів і умов, що їх провокують). Теоретико-емпіричні дані можуть використовуватися практичними психологами не лише в консультуванні, з метою надання кваліфікованої психологічної допомоги батькам, які виховують підлітка з девіантною поведінкою, але і для самоосвіти та просвітницької діяльності усіх верств населення.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherРівненський державний гуманітарний університетuk_UK
dc.subjectпсихологічна допомогаuk_UK
dc.subjectдевіантна поведінка-
dc.subjectпідліток-
dc.subjectміжособистісні відносини-
dc.subjectнегативний досвід-
dc.subjectпроблеми-
dc.titleВплив успішності емоційно-психологічного клімату на девіантну поведінку підлітківuk_UK
dc.typeArticle-
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.35619/prap_rv.vi14.165-
dc.citation.issue14-
dc.citation.journalTitleПсихологія: реальність і перспективи-
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.subject.udc364.62-055.2:316.624-053.2uk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FPsy)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
165-Текст статті-660-1-10-20200401.pdf668,22 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.