Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/18927
Title: Вірусний маркетинг як спосіб просування товару
Authors: Дубровик, І.
Affiliation: Національний університет водного господарства та природокористу- вання
Bibliographic description (Ukraine): Дубровик І. Вірусний маркетинг як спосіб просування товару. Інноваційний розвиток та безпека підприємств в умовах неоіндустріального суспільства: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (27 жовт. 2020 р.) / відп. ред. О. М. Полінкевич, Л. В. Шостак. Луцьк: ВНУ ім. Лесі Українки, 2020. 42-44.
Conference/Event: Інноваційний розвиток та безпека підприємств в умовах неоіндустріального суспільства
Issue Date: 2020
Date of entry: 11-Feb-2021
Publisher: Волинський національний університет ім. Лесі Українки
Country (code): UA
Place of the edition/event: Луцьк
Supervisor: Попко, О.
Page range: 42-44
URI: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/18927
ISBN: 978-966-600-699-1
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:Інноваційний розвиток та безпека підриємства в умовах неоіндустріального суспільства (2020)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
42-44.pdf1,26 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.