Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/18913
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛисюк, Тетяна Василівна-
dc.contributor.authorТерещук, Оксана Степанівна-
dc.contributor.authorШовкович, І.Я.-
dc.date.accessioned2021-02-11T07:50:26Z-
dc.date.available2021-02-11T07:50:26Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationЛисюк Т. В.,Терещук,О. С., Шовкович І. Я. Маркетингова стратегія туристичних підприємств // Сучасні проблеми та перспективи розвитку туристичної галузі : зб. наук. пр. Одеса, 2017. С. 27-30.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/18913-
dc.description.abstractУ роботі обґрунтовано управлінське рішення, щодо вибору стратегії туристичних підприємств, її розроблення з використанням системного підходу, які дозволяють досягти успіху на туристичному ринку ринку.uk_UK
dc.format.extent27-30-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherОдеський національний морський університет-
dc.subjectцінова стратегіяuk_UK
dc.subjectмаркетингові комунікації підприємстваuk_UK
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk_UK
dc.subjectкомунікаційна стратегіяuk_UK
dc.titleМаркетингова стратегія туристичних підприємствuk_UK
dc.typeConference Abstractuk_UK
dc.citation.conferenceСучасні проблеми та перспективи розвитку туристичної галузі-
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українки, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри туризму та готельного господарства географічного факультетуuk_UK
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українки, кандидат географічних наук, доцент кафедри туризму та готельного господарства географічного факультетуuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.relation.references1. Маркетинг: бакалаврський курс: навчальний посібник / за загальною редакцією д.е.н., проф. С.М. Ілляшенка. – Суми : ВТД «Університетська книга», 2004. – 976 с.uk_UK
dc.relation.references2. Примак Т.О. Маркетингові комунікації: навчальний посібник / Т.О. Примак. – К. : Ельга, Ніка-Центр, 2003. – 280 с.uk_UK
dc.relation.references3. Тридід О.М. Стратегія розвитку підприємства в умовах кризи: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня д-ра екон. наук: спец. 08.06.01 «Економіка, організація і управління підприємствами» / О.М. Тридід. – Донецьк, 2003. – 24 с.uk_UK
dc.subject.udc65.012.34(075.8)uk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FGEO)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
odesa17.pdf1,41 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.