Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/18909
Title: Програми лояльності споживачів як перспективний напрям інноваційної діяльності ресторанних підприємств
Authors: Лисюк, Тетяна Василівна
Терещук, Оксана Степанівна
Пак, Т.О.
Affiliation: Волинський національний університет імені Лесі Українки, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри туризму та готельного господарства географічного факультету
Волинський національний університет імені Лесі Українки, кандидат географічних наук, доцент кафедри туризму та готельного господарства географічного факультету
Волинський національний університет імені Лесі Українки, магістр
Bibliographic description (Ukraine): Лисюк Т. В., Терещук О. С., Пак Т. В. Програми лояльності споживачів як перспективний напрям інноваційної діяльності ресторанних підприємств // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія: Економіка і менеджмент. Одеса, 2017. № 24. С. 116-120.
Journal/Collection: Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія: Економіка і менеджмент
Issue: 24
Issue Date: 2017
Date of entry: 10-Feb-2021
Publisher: Міжнародний гуманітарний університет.
Country (code): UA
UDC: 339.138:005.33
Keywords: ресторанне підприємство
інновації
програми лояльності споживачів
дисконтні накопичувальні програми
бонусні картки
Page range: С. 116-120.
Abstract: У статті визначено основні переваги інноваційної програми лояльності як одного з ключових елементів та інструментів забезпечення розвитку ресторанного підприємства в системі управління відносинами з клієнтами, а також обґрунтовані критерії для класифікації інноваційних програм лояльності ресторанних підприємств та відповідні їм типи.
URI: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/18909
References (Ukraine): 1. Закон України «Про інноваційну діяльність // Відомості ВРУ. – 2002. – № 36.
2. Аакер Д. Створення сильних брендів / Д. Аакер; пер. З англ. – 2-ге вид. – М. : Видавничий дім Гребеникова, 2008. – 320 с.
3. Брацлавська Є. Наукові записки [Текст] : Роль лояльності в світо- вій практиці / Євгенія Брацлавська //аналітичний журнал. – 2006. № 15. С. 13.
4. Лунева Е.А., Горбунова А.Е. Комплексная оценка потребитель- ской лояльности (на примере компании на рынке быстрого пита- ния) / Е.А. Горбунова, А.Е. Лунева // Вестник Омского универси- тета.– 2006.– № 4.– С. 172–178. Серия «Экономика».
5. П’ятницька Г. Вплив інноваційних змін на діяльність підприємств ресторанного господарства / Г. П’ятницька, Н. П’ятницька // Економіка розвитку. – 2013. –№ 1(65). – С. 122.
6. Райхельд, Фредерик Ф. Эффект лояльности: движущие силы экономического роста, прибыли и непреходящей ценности / Фредерик Ф. Райхельд. – М. : Издательский дом «Вильямс», 2005. – 384 с.
7. Херрманн А. Детерминанты толерантного отношения к цене / А. Херрманн, Ф. Хубер, М. Врике // Проблемы теории и практи- ки управления. – 2004. – №1. – С. 96–102.
Content type: Article
Appears in Collections:Наукові роботи (FGEO)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Progr_loyal.pdf300,25 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.