Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/18864
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоструба, Наталія Сергіївна-
dc.date.accessioned2021-02-08T09:29:12Z-
dc.date.available2021-02-08T09:29:12Z-
dc.date.issued2020-09-
dc.identifier.citationКоструба Н. С. Психологія спілкування : силабус вибіркової навчальної дисципліни підготовки магістрів спеціальності 226 "Фармація, промислова фармація" освітньо-професійної програми Фармація / Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки, факультет психології та соціології, кафедра загальної і соціальної психології та соціології. Луцьк, 2020. 10 с.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/18864-
dc.description.abstractВміння налагодити ефективне спілкування одне з найважливіших вмінь нашого століття. Чи це комунікація у великій компанії чи міжособистісне спілкування здатність знайти спільну мову і домовитися це уже успіх справи. У теоретичному блоці ви дізнаєтеся про види спілкування, форми і засоби комунікації; типи комунікацій (вербальні/невербальні, формальні/неформальні); спілкування в організації: горизонтальні і вертикальні комунікації. А також, основи ефективного спілкування, комунікаційні бар’єри і способи їх подолання, техніки зниження емоційної напруги співрозмовника. У тренінговому блоці на індивідуальному рівні будемо вчитися формувати перше враження, механізми створення позитивного іміджу у спілкуванні, мистецтво постановки питання та висловлення думки; уміння і навички ефективного спілкування: контакт, активне слухання, формулювання своєї позиції, аргументування, вираження емоцій; бар’єри у спілкуванні і шляхи їх подолання, як конструктивно критикувати та реагувати на критику, протистояння маніпуляціям та небажаному тиску інших. Розвиток навичок ділового спілкування: постановка цілей, ведення переговорів, робота з різними типами клієнтів, техніки налагодження контакту; техніки аргументації та переконання, публічний виступ, спілкування за допомогою новітніх комунікативних технологій.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.subjectпсихологія спілкуванняuk_UK
dc.subjectпсихологія комунікаціїuk_UK
dc.subjectефективне спілкуванняuk_UK
dc.subjectкомунікативні бар’єриuk_UK
dc.subjectпублічний виступuk_UK
dc.subjectділове спілкуванняuk_UK
dc.subjectефективні комунікаціїuk_UK
dc.titleПсихологія спілкуванняuk_UK
dc.typeTraining programuk_UK
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні матеріали (FPsy)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
psyhol_spilk_syl.pdf372,31 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.