Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/18816Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова | 
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Павлюк, Тетяна Миколаївна | - | 
| dc.date.accessioned | 2021-02-02T13:26:12Z | - | 
| dc.date.available | 2021-02-02T13:26:12Z | - | 
| dc.date.issued | 2017 | - | 
| dc.identifier.citation | Павлюк Т. М. Програма навчальної пропедевтичної практики (психолога-стажиста) : підготовки бакалавра галузі знань 05 «Соціальні та поведінкові науки» спеціальності 053 Психологія освітньої програми «Психологія» / Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки, кафедра загальної і соціальної психології та соціології. Луцьк, 2017. 21 с. | uk_UK | 
| dc.identifier.uri | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/18816 | - | 
| dc.description.abstract | Головною метою навчальної пропедевтичної практики (психолога – стажиста) є ознайомлення студентів із сучасними методами і формами організації діяльності в галузі їх майбутньої професії; поглиблення теоретичних знань; ознайомлення студентів з основними формами та напрямками роботи психолога різного профілю за змістом і специфікою психодіагностичної роботи; спостереження за проведенням діагностичної, консультативної, психокорекційної, просвітницької роботи психолога; перевірка здатності студентів-психологів до створення довірливих і продуктивних контактів з членами і керівниками малих груп; залучення студента-практиканта до опрацювання літератури на замовлення психолога базової установи; формування умінь щодо оформлення звітної документації. За результатами практики студенти будуть компетентними у таких питаннях: основні відомчі нормативно-правові акти, які регламентують діяльність практичного психолога в установі (організації); функціональні обов’язки психолога установи (організації); основні механізми організації та проведення психологічних досліджень; • особливості вибору та застосування психодіагностичних методів у практичній діяльності психолога; основні методи психологічної допомоги, що запроваджуються психологом установи (організації) ; основні форми просвітницької роботи психолога установи (організації); узагальнювати та обґрунтовувати результати матеріалів практики. | uk_UK | 
| dc.language.iso | uk | uk_UK | 
| dc.publisher | Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки | - | 
| dc.subject | пропедевтична практика | uk_UK | 
| dc.subject | психолог-стажист | uk_UK | 
| dc.subject | організація робочого місця психолога | uk_UK | 
| dc.subject | робочий графік психолога установи | uk_UK | 
| dc.title | Програма навчальної пропедевтичної практики (психолога-стажиста) | uk_UK | 
| dc.type | Training program | uk_UK | 
| dc.contributor.affiliation | Волинський національний університет імені Лесі Українки | uk_UK | 
| dc.coverage.country | UA | uk_UK | 
| Розташовується у зібраннях: | Навчально-методичні матеріали (FPsy) | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| propedevt_prakt.pdf | 355,58 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
