Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/18806
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБільо, І.-
dc.contributor.authorШостак, Л.-
dc.date.accessioned2021-02-02T11:43:33Z-
dc.date.available2021-02-02T11:43:33Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationБільо І., Шостак Л. Особливості оцінювання маркетингового потенціалу бізнесу. Інноваційний розвиток та безпека підприємств в умовах неоіндустріального суспіль-ства: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (27 жовт. 2020 р.)/відп. ред. О. М. Полінкевич, Л. В. Шостак. Електрон. дані. Луцьк: ВНУ ім. Лесі Українки, 2020. 37-39uk_UK
dc.identifier.isbn978-966-600-699-1-
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/18806-
dc.format.extent37-39-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет ім. Лесі Українкиuk_UK
dc.titleОсобливості оцінювання маркетингового потенціалу бізнесуuk_UK
dc.typeConference Abstractuk_UK
dc.citation.conferenceІнноваційний розвиток та безпека підприємств в умовах неоіндустріального суспільства-
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.coverage.placenameЛуцькuk_UK
Розташовується у зібраннях:Інноваційний розвиток та безпека підриємства в умовах неоіндустріального суспільства (2020)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
37-39.pdf573,8 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.