Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/18806
Title: Особливості оцінювання маркетингового потенціалу бізнесу
Authors: Більо, І.
Шостак, Л.
Affiliation: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Волинський національний університет імені Лесі Українки
Bibliographic description (Ukraine): Більо І., Шостак Л. Особливості оцінювання маркетингового потенціалу бізнесу. Інноваційний розвиток та безпека підприємств в умовах неоіндустріального суспіль-ства: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (27 жовт. 2020 р.)/відп. ред. О. М. Полінкевич, Л. В. Шостак. Електрон. дані. Луцьк: ВНУ ім. Лесі Українки, 2020. 37-39
Conference/Event: Інноваційний розвиток та безпека підприємств в умовах неоіндустріального суспільства
Issue Date: 2020
Date of entry: 2-Feb-2021
Publisher: Волинський національний університет ім. Лесі Українки
Country (code): UA
Place of the edition/event: Луцьк
Page range: 37-39
URI: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/18806
ISBN: 978-966-600-699-1
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:Інноваційний розвиток та безпека підриємства в умовах неоіндустріального суспільства (2020)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
37-39.pdf573,8 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.