Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 401-410 зі 418 (час пошуку: 0.004 секунди).
Знайдені матеріали:
ТипДата випускуДата внесенняНазваАвтор(и)
Conference Abstract202011-бер-2021Особливості розвитку маркетингу підприємства в умовах неоіндустріального суспільстваСеменюк, М.
Conference Abstract202011-бер-2021HR-бренд як фактор конкурентоспроможності бізнесуСамолюк, Н.; Міщук, В.
Conference Abstract202011-бер-2021Стратегії ціноутворення в системі маркетингу підприємствСак, Т.; Лавринчук, Б.
Conference Abstract202010-бер-2021Сутність конкуренції в ринковій економіціТарасова, М.; Писаренко, Н.
Conference Abstract202010-бер-2021Маркетинг іміджу території як складова публічного управлінняЧевжик, Л.
Conference Abstract202010-бер-2021Роль лідера у зменшенні ризиків інноваційного розвитку підприємстваХомич, Л.
Conference Abstract202010-бер-2021Інновація як основа поступу економікиЧепіль, Ю.
Conference Abstract202011-бер-2021Роль рекламної діяльності в системі маркетингуСинєгубова, Г.
Conference Abstract20209-бер-2021Галузеві та макроекономічні аспекти ціноутворення на будівельні матеріали та виробиСкрипник, О.
Conference Abstract202011-бер-2021Маркетингове дослідження макросередовища ринку безалкогольних напоївХахаєва, М.